kris98 Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Beretmaster? Pfft. Hvor er panserbretten? Hvorfor sitter bereten oppe på hodet hans? Den skal ligge på hodet, med sidekanten som henger ned tett inn mot hodet. Det eneste fint med bereten hans var at den var godt barbert. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Igjen blir jeg minnet på at internet sårt trenger </irony>-tags. Greier aldri tolke ironiske innlegg. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Når me er inne på likestilling: Det er eg og ei jente som kjem til å konkurrere om ei VK stilling (det er iallfall me to som har sjanse). Veddar ein 5kroning på at ho får den, bare på grunn at ho er jente og tørr å søke... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Det er jo likt daim. Dagpengene skal dekke personlig forbruk forsvaret ikke stiller, jentene har behov for andre artikler enn oss gutta som F. eks tamponger. Da har en eller anna luring regnet ut at det koster ei jente i snitt x antall kroner i døgnet i løpet av et år. Denne summen blir da lagt til i dagpengene jentene mottar. I forsvarets byråkrati er absolutt ingenting tilfeldig, noe du oppdager den dagen du faktisk stikker nepa innafor et leirgjerde. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er ikke sur, jeg tjener jo mer enn deg Nei, men altså, det er et par kroner per dag, bare dumt å begynne rope på likestilling her. Hehe, good shit. Skal love deg at du ikke tjener mer enn meg. Jeg skjønner at det er snakk om et lite tillegg, poenget er at det er en prinsippsak. Jeg er selvfølgelig glad for at jenter velger Forsvaret, men ting skal være likt. På samme måte som fysiske krav. Ehh, forresten, me må barbere oss kvar dag. Kostar pengar det òg. Ja greit, dikkon treng bind o.l, men skal ikkje då guttar få ekstra til barberskum, barberhøvlar o.l? Dei 154kr dagen er tenkt brukt til akkurat slike ting, ser ingen grunn til at kunn jenter då skal få noko ekstra. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Les mitt forrige innlegg Ondskap. Dessuten, som du selv sier: "Dei 154kr dagen er tenkt brukt til akkurat slike ting" Ergo ligger barberingspengene dine i regnestykket. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Herregud så kverulerende dere to skulle være i dag. Les innleggene til Killswitch nøye da. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Og som jeg forklarte over: Det er med i regnestykket. Det fins et regnestykke et eller annet sted som viser forsvarets tenkning på dette. Her er gjennomsnittsforbruket til F. eks barbersakene dine tatt med og lagt til i potten. Jentene tjener mer, da bind og tamponger og whatnot koster mer enn barbersakene dine. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Korrekt daim Likestilling gjeng bare ein veg... 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Sutreunger. Alternativet er at de får utlevert månedlige tamponger/bind, mens gutta får utlevert barberhøvel og skum når det trengs. Og at pengene som dette koster trekkes fra dagpengene. Da har alle det likt (og mindre tjent). Skal vel ikke klage på at jentene får egne dusjer og rom også vel? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Korrekt Slimda, men de er visst ikke interessert i motpartens argumenter. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Skal vel ikke klage på at jentene får egne dusjer og rom også vel? Kven er det som ikkje klagar på det da? ehe... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 1. Det tilsier at du hadde hatt sjanse på jentene. 2. Det tilsier at du måtte ha sett på andre ha sex. 3. Evt. ville dere blitt jagd ut på gangen hver gang hun skal kle av/på seg. Er fornøyd med hvordan dagens løsning er Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er ikke sur, jeg tjener jo mer enn deg Nei, men altså, det er et par kroner per dag, bare dumt å begynne rope på likestilling her. Nåvel. Det er jo "dere" som roper. Vi bare svarer. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 At de fleste stedene i forsvaret fortsatt plasserer jenter og gutter på hver sine rom er håpløst. Det er jo vist at samholdet blir mye bedre av å dele rom og problemene er så godt som ikke eksisterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå