Attityd Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Er det gode muligheter for å havne i f. eks. Stormeskadron? Eller må man være i rå form og springe foran/rope høyest? Eller søker man stilling på innrykksdagen? Endret 2. november 2011 av Attityd Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Panser: Stridsrettet trening, lære å knuse FI (fienden) både som fotgubb med støtte fra vogn og uten støtte. Mye action, mye skyting og bra mengde hating. Var her selv i min førstegangstjeneste og stortrivdes. GSV: Rettet mot patruljevirksomhet, ligge i OP (observasjonspost) og se etter russere som har forvilla seg over, gå rundt og se etter russere sommer som vinter. Edit: Jeg havna i stormesk 3, det var så enkelt som å si at det var dit jeg ville ved innrykk. Hadde et begrunnet ønske for hvorfor jeg ville dit, så anbefaler deg å sette deg litt inn i de forskjellige mulighetene på forhånd. Edit 2: Du søker deg til eskadron på innrykksdagen, spesifikk stilling søkes på ved slutten av rekrutten (etter rundt 5 - 6 uker). Endret 2. november 2011 av Killswitch Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du må være først i køen på Sessvollmoen. Altså, fysisk først i køen for intervjuet. Det er vel alt du trenger egentlig. Kjenner til nok av folk i Esk 3/4 som er i elendig form og slik, så tror ikke det blir noe problem. Men, god form skader aldri. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Men hvis man havner i f. eks. Stormesk. Er det bare stormsoldat-stillinger man kan få? Har så lite lyst til å kjøre lastebil/koke kaffe på daglig basis. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 De trenger vel også vognførere på CV90 om jeg ikke tar helt feil og. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Får satse på å møte opp tidlig da... Jeg har alltid hatt lyst til å være litt selvstendig, kjøre litt snøscooter og legge opp oppdragene selv osv, slik det sies de gjør i Grensekompaniet. Men inntrykket mitt her er at det ikke kreves like mye for å få ønsket stilling i Panser? Ikke et halvt år med hat før man får gjøre noe gøy? Dilemma... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 De trenger vel også vognførere på CV90 om jeg ikke tar helt feil og. Jeg tror alle vognførerstillinger nå er besatt av grenaderer. Det er ialfall planen sist jeg hørte noe. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg bare skyter inn et random spørsmål jeg (a) Hva er dagslønna til en menig i militæret nå i dag? EDIT: Var som jeg trodde, 154,- per dag Endret 2. november 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 2. november 2011 av The Catalyst 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jenter tjener litt mer, trusetillegg eller noe. 1 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Litt for langt? Vi har diverse ymse utgifter som dere ikke har. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hvilken utgifter har dere som er viktig for deres tjeneste, og dere faktisk 100% MÅ ha? ( Som jenter ikke har) Voks er ikke et gyldig svar. Endret 2. november 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 7 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Å herregud, jeg ønsker av hele mitt hjerte at du har mensen hele jævla rekrutten din i januar. Uten tamponger eller bind. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 3 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er ikke sur, jeg tjener jo mer enn deg Nei, men altså, det er et par kroner per dag, bare dumt å begynne rope på likestilling her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå