koots Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nesten to uker overføringsperm er ikke dumt! Om bare noen av vennene mine hadde vært hjemme eller jeg hadde hatt mye mer penger enn det jeg har... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er ikke det FOH sin årlige øvelse da? Stabsøvelse... ninja'd Ser sånn ut, jeg har fått skremmende lite info om hva den går ut på... Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har ikke dere briefing noen dager i forveien av øvelser? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 HV-I øvelse på tirsdag. Gleder meg! Er veldig glad i jobben min, men legger ikke skjul på at det skal bli deilig med en ukes avveksling fra kontorjobbing Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Øvelse Farjab neste uke. Dette blir bra. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Øvelse Farjab neste uke. Dette blir bra. Øvelse Faryab er neste uke hvertfall. Skal du ut eller er du markør? Endret 21. oktober 2011 av saftsus Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er øvelsen på Rena i år også? Isåfall blir det vel kringvern rundt Milano pizza og grill nok en gang. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Holder på med BV-kurs for tiden! Første dag med terengkjøring i dag, kan ikke si meg annet enn fornøyd. SBBN KpB? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Øvelse Farjab neste uke. Dette blir bra. Øvelse Faryab er neste uke hvertfall. Skal du ut eller er du markør? Notert. Skal være markør. Spesifike roller er enda ikke gitt dog. Øvelsen er forsåvidt oppe ved Setermoen skytefelt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har ikke dere briefing noen dager i forveien av øvelser? Har ikke hatt noe særlig av det tidligere nei. Jeg er bare imponert over at de faktisk ikke kommer dagen før øvelsen og sier "hey, dere må jo være med på øvelse i morgen, regner med at dere stiller 24/7?". Lenke til kommentar
inf2k Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har ikke dere briefing noen dager i forveien av øvelser? Har ikke hatt noe særlig av det tidligere nei. Jeg er bare imponert over at de faktisk ikke kommer dagen før øvelsen og sier "hey, dere må jo være med på øvelse i morgen, regner med at dere stiller 24/7?". Det der er latterlig. Høres ut som det er dårlig planlagt fra ledelsen din. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det der er latterlig. Høres ut som det er dårlig planlagt fra ledelsen din. Ikke ledelsen min, men de som styrer øvelsene... Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Holder på med BV-kurs for tiden! Første dag med terengkjøring i dag, kan ikke si meg annet enn fornøyd. SBBN KpB? Nope, CSSBN, troppsass for GBU-troppen. Skal på øvelse i neste uke. Mat: Pølser stekt på motoren. Menig: Løytnant.. Kan vi ha med mobilen?? Eller er det forbud sånn som sist øvelse? Løytnant: Så lenge det ikke går utover undervisningen så gir jeg en lang faen i mobilen din! Forresten, vi drar ikke ut før butikken har åpna.. Har ikke dere briefing noen dager i forveien av øvelser? Har ikke hatt noe særlig av det tidligere nei. Jeg er bare imponert over at de faktisk ikke kommer dagen før øvelsen og sier "hey, dere må jo være med på øvelse i morgen, regner med at dere stiller 24/7?". Trodde dette var noe som var pålagt på samme måte som breifing før kolonnekjøring? Hos oss får vi vite alt vi trenger å vite, pluss litt til.. Endret 22. oktober 2011 av ThorU Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Eg skal óg på øvelse til veka, men har ikkje fått vite ein dritt, anna enn at den varar i 2 veker... Lenke til kommentar
HOK Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Vi fikk veldig gode briefer før hver øvelse. Kjekt å vite hva øvelsen går ut på, selvom det ikke var essensielt for min del av øvelsen. "opp på den toppen, etabler OP, ligg der." Endret 22. oktober 2011 av HOK Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ah, herlig med overføringsperm etter bestått BRP-kurs! Det her blir et bra år! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vi fikk veldig gode briefer før hver øvelse. Kjekt å vite hva øvelsen går ut på, selvom det ikke var essensielt for min del av øvelsen. "opp på den toppen, etabler OP, ligg der." Den beste briefingen jeg har fått var vel under sist Cold Response-øvelse (jada, den hadde ett annet navn, men husker det ikke), fikk en hel drøss av info, med bilder, kart, masse planer og slikt av noen herrer med alt for mye gull på skuldrene. Men, den øvelsen var jeg ikke med på, så jeg hadde ikke brukt for noe som helst Men, jeg er ikke helt med på øvelser slik dere i felt er, jeg sitter stort sett på kontoret mitt og støtter i bakgrunnen, så jeg trenger ikke så alt for mye briefing egentlig. Lenke til kommentar
Soapp Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kanskje litt offtopic men kom over denne morsomme filmen! Haha :!: 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ser dem driver og henger opp overvåkningskameraer rundt i Heggelia Leir nå... Lenke til kommentar
RIOT Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Øvelse Hjortefot om 3 uker, gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå