ThorU Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Som sagt dra den lengre ned i panna. Jeg har min en fingerbredde over øyebryn. Bak drar jeg den ned så den akuratt sitter på skallen. Finnes ikke noe styggere enn breter som er dratt langt ned i nakken! Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 3 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hahahaha, det fyrste eg tenkte: "HVA FAEN!? Det kan umulig vere i henhold" ThorU: Takkar, blei mykje bedre når eg tok den leneger ned i panna og lenger opp frå nakken. Lenke til kommentar
RIOT Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Den godeste Generalen så på at vi kjørte en intenst FYFO-økt med makkerøvelser her om dagen. God stemning! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Som sagt dra den lengre ned i panna. Jeg har min en fingerbredde over øyebryn. Bak drar jeg den ned så den akuratt sitter på skallen. Finnes ikke noe styggere enn breter som er dratt langt ned i nakken! Det finnes noe styggere; Gardelua. Selvfølgelig var jo den noe vi satte høyt og som vi jobbet lenge for å få, så vi så bak styggheten og fant stolthet! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Synes vi skal lære av beret-mesteren Harald Sunde. Hva vi lærer? Hvordan bereten ikke skal være. Du vet at jo høyere opp man kommer, jo dårligere er uniformen? Jeg var forresten med på oppstilling forran Sunde for en stund siden Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Konstruktiv kritikk. Spesielt ifht kongemerke og brett. Trenger den å barberast meir nå? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Utenom at den sitter litt skjeivt på hodet ditt ser den veldig mye bedre ut. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er ikke det poenget at bereten skal være helt glatt på toppen, mao ingen "bumper"? Kan anbefale å vaske den med veldig varmt vann, for deretter la den tørke på hodet ditt. Da får den bedre passform. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Fiksa den endå litt meir: ordna litt på kongemerke, tok pinnen eit hakk lenger ut, så den stikker litt meir ut frå lua. Synast sjølv det blei hakket bedre. Slik den er nå, er det det som blir kalla panserbrett? Sorry mykje mas Simba: Har hatt den i varmt vann, og latt den tørke på hode. Kanskje eg burde gjere det igjen nå som eg har festa kongemerke og veit korleis eg vil ha den? Virkar dog umulig å få fekk dei bulkane, menmen.. Endret 9. oktober 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
HOK Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Blir penere etterhvert som du bruker den. Man former den jo automatisk litt hver gang man putter den på skallen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vi dynka den i varmt vann, til den ble helt gjennomvåt, så gikk vi med den i 4-5 timer eller noe. Da ble det perfekt passform. Dynket den så klart etter merket og bretten var slik det skulle være. Barberte den etterpå, for å få bort alle de små hårene som stakk ut alle rettninger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er fullstendig mulig å bli kvitt bulkene på toppen. Bereten min er, fortsatt idag, topp passform. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Takk for tipsa alle tre. Då skal eg vete den på nytt i morgo : ) Endret 9. oktober 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 And you tell me now?! Jaja, bra bilde uansett, er det panserbrett som blir vist der? Og igjen, er det panserbrett eg har bretta på min beret? Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det med at man skal ha trådene ute når kongen dør er nok bare et feltrykte. Står ihvertfall ikke i uniformsreglementet. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kvifor? Er det det som blir kalla panserbrett? Har du gjennom 3 lag så går poenget med panserbrett bort, hvis man slår hodet inn i panservognen så får man jo alikevel piggene fra kongemerket inn i hodet. dette unngår man ved å la den gå igjennom 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå