Muffinss Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja faen, de har vel skifta til visekorp nå? En vinkel er det ikke? Skal lett skryte hvis jeg møter noen folk fra arymen. "Ja så du har bare en vinkel du ja? Hadde to jeg! HØHØHØ" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ikke sånn umiddelbart relevant, men jeg var på Raufoss Industripark og besøkte bl.a. Nammo. Fikk se ganske mye kult der! 1 Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er ikke blitt fordelt til kompaniene enda. Men ja, satser på at det blir gøy som du sier Cola-tillegget er jo også greit :!: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skal du ha det gøy er ikke forsvaret stedet.. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 3 Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skal du ha det gøy er ikke forsvaret stedet.. Er ikke enig, men hver sin smak. 7 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Faen, var på militærutsalget i dag og tittet på sekker. Den reconpacken så jæææævlig fin ut,men kostet 700 kr ingen i besittelse av denne som vil selge for en billig penge? Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Men var ikke den 125 literen, var en på 75 tror jeg. Ikke norønna heller om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Aaah, første perm etter 2 uker på Madla. Føles veldig bra. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
inf2k Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Faen, var på militærutsalget i dag og tittet på sekker. Den reconpacken så jæææævlig fin ut,men kostet 700 kr ingen i besittelse av denne som vil selge for en billig penge? 700 for en reconpack er gitt bort, betalte 5k for min, dog splitter ny. Da håper jeg virkelig det var Syncroflexen du kjøpte, hvis ikke vil jeg påstå at du ble lurt! Og hvis dere skal kjøpe standard Recon Pack, sørg for at dere kjøper Norrøna sin. Den som er produsert av Cato Ringstad er av elendig kvalitet. Endret 7. oktober 2011 av inf2k Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fikk inkalling igjen idag.. Hvor stor sjangse er det for å skippe militære ved og møte opp og si at jeg overhode ikke har lyst? Hørt at mange slipper unna ved og gjøre dette. Fikk utsettelse ifjord, men det var pga. jobben. Får sikkert ikke bruk samme unnskyldning i år. Faen hakke hælvette om jeg gidder til Bardufoss!! Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Suck it up og ta det som en mann. 2 Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fikk inkalling igjen idag.. Hvor stor sjangse er det for å skippe militære ved og møte opp og si at jeg overhode ikke har lyst? Hørt at mange slipper unna ved og gjøre dette. Fikk utsettelse ifjord, men det var pga. jobben. Får sikkert ikke bruk samme unnskyldning i år. Faen hakke hælvette om jeg gidder til Bardufoss!! Har sendt deg privat melding. Stå på ditt om du ikke vil inn. Er du vrang nok så lykkes du til sist. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det beste er å gjøre noe med det før du kommer inn, er du først inne slipper du ikke så lett ut Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=G5fHnDA-HGY&feature=share 1 Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Okey har et spørsmål her. Har nå vært på vakt i 4uker på søndag, 12 timers vakt hver dag i 4 uker. Har nå 2uker igjen før jeg skal få perm. Uansett så fikk jeg en søster for 2timer siden, jeg har allerede spurt om jeg fikk reise hjem i bare noen dager grunnet dette, men de nektet meg grunnet mangel på folk, selv om vi strengt tatt er nok fra og med mandag til at jeg kunne reist hjem. Har dem rett til å nekte meg dette? takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå