Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Militærtråden - for de som er i militæret

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hei!

Jeg har søkt meg på utskrevet befalskurs i januar i sjøforsvaret. Problemet er at jeg nettopp har byttet avdeling fra KNM Tordenskjold, til FLO Base oslo, og på søknaden til UB HH skreiv jeg at avdelingen jeg gikk på var FSR/KNMT.

Hvordan vil jeg få vite om jeg blir tatt opp i januar da?

Og hvilken dato er opptaket på?

Mvh Thomas

7299215[/snapback]

Har du gått FSR-kurset? Da har jeg hatt deg i fysisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg gikk jo FSR-kurset, wh1te. ^^

7304766[/snapback]

Jeg vet. Men det var nok noen uker før min tid. Jeg har fortsatt FSR i fysisk. De er 37 stk. Skal vel ha dem på tirsdag og torsdag neste uke tenker jeg.

Lenke til kommentar
Jeg gikk jo FSR-kurset, wh1te. ^^

7304766[/snapback]

Jeg vet. Men det var nok noen uker før min tid. Jeg har fortsatt FSR i fysisk. De er 37 stk. Skal vel ha dem på tirsdag og torsdag neste uke tenker jeg.

7304817[/snapback]

Haha, fett, da husker jeg deg ;) var når vi ødela fotballbanen på haakonsvern =D

Jess, jeg var på FSR, men det var ikke noe spess for meg, så blir nå overflyttet til FLO Base Oslo ;)

Lenke til kommentar

Jeg var med på det forgje FSR-kurset, hadde det drit morro i kurs perioden jeg... mye fine folk da, så de 9 ukene gikk relativt fort. Hadde du kanskje oss i fysisk og da Wh1te? Vi oppførte oss eksemplarisk! Nå sitter jeg på KV Stålbas, sjøforsvarets stolthet :D Vært her i 3 dager, og koser meg. Nett på båten :p kan skrive litt senere om hvordan det er her etter litt mer erfaring, men jeg anbefaler sjøen allerede på det høyeste. Maten her er ekstremt mye bedre enn på haakonsvern ;)

Endret av Creeping_Death
Lenke til kommentar
Fikk avslag på søknaden min om utsettelse.. Det betyr at jeg må inn 8. januar allikevel.. Faen... anyways *mine innlegg*

kommer tilbake hit og whiner/stiller masse spørsmål i natt

7329615[/snapback]

Hvorfor skulle du ha utsettelse? du skal ha en veldig god grunn til å få utsettelse. Hvis du har planer om å dimme er det lettere å ta når du kommer til tjenestested.

Lenke til kommentar
Fikk avslag på søknaden min om utsettelse.. Det betyr at jeg må inn 8. januar allikevel.. Faen... anyways *mine innlegg*

7329615[/snapback]

Hvorfor skulle du ha utsettelse? du skal ha en veldig god grunn til å få utsettelse. Hvis du har planer om å dimme er det lettere å ta når du kommer til tjenestested.

7331682[/snapback]

Holder du på med høyere utdanning skal du få utsettelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

7329615[/snapback]

7331682[/snapback]

Holder du på med høyere utdanning skal du få utsettelse.

7332265[/snapback]

Sier hvem? Det er feil.

Lenke til kommentar
Det var ikke sånn før, men det har visst blitt sånn nå. Spurte befalet ved siden av.

7332565[/snapback]

Det var bare en liten periode, for ca. ett år siden at man ikke fikk utsettelse hvis man holdt på med høyere utsettelse. Militæret klarte virkelig å trampe i salaten der. Hadde mange venner som søkte og søkte om å få utsettelse, fikk blankt avslag hver gang. Så, et par uker før de skulle inn fikk de brev om at innkallelsen var trukket tilbake grunnet for lite frafall. Vernepliktsverket :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...