Gyr0 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Er det noen sambandsjegere her da? Tadkom warriors FTW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Hei!Jeg har søkt meg på utskrevet befalskurs i januar i sjøforsvaret. Problemet er at jeg nettopp har byttet avdeling fra KNM Tordenskjold, til FLO Base oslo, og på søknaden til UB HH skreiv jeg at avdelingen jeg gikk på var FSR/KNMT. Hvordan vil jeg få vite om jeg blir tatt opp i januar da? Og hvilken dato er opptaket på? Mvh Thomas 7299215[/snapback] Har du gått FSR-kurset? Da har jeg hatt deg i fysisk. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Er det noen sambandsjegere her da? Tadkom warriors FTW 7303468[/snapback] Teletubby, si ha-llo! Til info har forresten Jegerkompaniet egne soldater som faktisk er sambandsjegere. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg gikk jo FSR-kurset, wh1te. ^^ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Er det noen sambandsjegere her da? Tadkom warriors FTW 7303468[/snapback] Selvsagt. Åssen tropp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg gikk jo FSR-kurset, wh1te. ^^ 7304766[/snapback] Jeg vet. Men det var nok noen uker før min tid. Jeg har fortsatt FSR i fysisk. De er 37 stk. Skal vel ha dem på tirsdag og torsdag neste uke tenker jeg. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg gikk jo FSR-kurset, wh1te. ^^ 7304766[/snapback] Jeg vet. Men det var nok noen uker før min tid. Jeg har fortsatt FSR i fysisk. De er 37 stk. Skal vel ha dem på tirsdag og torsdag neste uke tenker jeg. 7304817[/snapback] Haha, fett, da husker jeg deg var når vi ødela fotballbanen på haakonsvern =D Jess, jeg var på FSR, men det var ikke noe spess for meg, så blir nå overflyttet til FLO Base Oslo Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg var med på det forgje FSR-kurset, hadde det drit morro i kurs perioden jeg... mye fine folk da, så de 9 ukene gikk relativt fort. Hadde du kanskje oss i fysisk og da Wh1te? Vi oppførte oss eksemplarisk! Nå sitter jeg på KV Stålbas, sjøforsvarets stolthet Vært her i 3 dager, og koser meg. Nett på båten kan skrive litt senere om hvordan det er her etter litt mer erfaring, men jeg anbefaler sjøen allerede på det høyeste. Maten her er ekstremt mye bedre enn på haakonsvern Endret 18. november 2006 av Creeping_Death Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har hatt FSR-kurselever i fysisk siden 0601-kullet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Er det noen sambandsjegere her da? Tadkom warriors FTW 7303468[/snapback] Selvsagt. Åssen tropp? 7304775[/snapback] Regionstropp 1. Bataljonssjefen kalte oss for teletubbies T_T Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Bataljonssjefen kalte oss for teletubbies T_T 7317548[/snapback] Det er, i slike tilfeller, lov å kalle ham Myggen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Haha, æ tog an. Skulle ha mekka ei skjorte/genser med teletubbies og en ag3 med blomster i løpet. Det hadde vært bra. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Fikk avslag på søknaden min om utsettelse.. Det betyr at jeg må inn 8. januar allikevel.. Faen... anyways *mine innlegg* kommer tilbake hit og whiner/stiller masse spørsmål i natt Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Fikk avslag på søknaden min om utsettelse.. Det betyr at jeg må inn 8. januar allikevel.. Faen... anyways *mine innlegg*kommer tilbake hit og whiner/stiller masse spørsmål i natt 7329615[/snapback] Hvorfor skulle du ha utsettelse? du skal ha en veldig god grunn til å få utsettelse. Hvis du har planer om å dimme er det lettere å ta når du kommer til tjenestested. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Kjipt å miste to skoleår fordi man må i militæret i januar da. Skjønner godt at du er oppgitt, thesinner.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Fikk avslag på søknaden min om utsettelse.. Det betyr at jeg må inn 8. januar allikevel.. Faen... anyways *mine innlegg*kommer tilbake hit og whiner/stiller masse spørsmål i natt 7329615[/snapback] Hvorfor skulle du ha utsettelse? du skal ha en veldig god grunn til å få utsettelse. Hvis du har planer om å dimme er det lettere å ta når du kommer til tjenestested. 7331682[/snapback] Holder du på med høyere utdanning skal du få utsettelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Fikk avslag på søknaden min om utsettelse.. Det betyr at jeg må inn 8. januar allikevel.. Faen... anyways *mine innlegg*kommer tilbake hit og whiner/stiller masse spørsmål i natt 7329615[/snapback] Hvorfor skulle du ha utsettelse? du skal ha en veldig god grunn til å få utsettelse. Hvis du har planer om å dimme er det lettere å ta når du kommer til tjenestested. 7331682[/snapback] Holder du på med høyere utdanning skal du få utsettelse. 7332265[/snapback] Sier hvem? Det er feil. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 "Er du student og under høyere utdanning, vil du få utsettelse av førstegangstjenesten." Kilde: Heftet "Velkommen til forsvaret" som jeg fikk i posten sammen med innkallelsen for et par måneder siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Det var ikke sånn før, men det har visst blitt sånn nå. Spurte befalet ved siden av. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Det var ikke sånn før, men det har visst blitt sånn nå. Spurte befalet ved siden av. 7332565[/snapback] Det var bare en liten periode, for ca. ett år siden at man ikke fikk utsettelse hvis man holdt på med høyere utsettelse. Militæret klarte virkelig å trampe i salaten der. Hadde mange venner som søkte og søkte om å få utsettelse, fikk blankt avslag hver gang. Så, et par uker før de skulle inn fikk de brev om at innkallelsen var trukket tilbake grunnet for lite frafall. Vernepliktsverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå