SuuntoCore Skrevet 11. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Godkjent hundefører eksamen denne uka lange dager/kvelder med div. godkjennings øvelser (lydighet, patrulje, søk i bygg, beskyttelse og spor) også bedre kjent som 5.0 i hundemiljøet i forsen. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- 2 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Lykke til Longva! Lenke til kommentar
AlphaSix Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Da er jeg på plass på Rena, klar for TMBN-opptak Ditto! Spent på hva som skjer! Lykke til! Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Lykke til og gi gass! Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- 1 Lenke til kommentar
Perndardo Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Gratulerer med vel gjennomført da. Snakket med noen som synes stresstestene skulle være litt ekstra dette opptaket. Vet ikke om dette stemmer jeg, men har noen kamerater som har drevet å skremt hverandre med hvor hardt den testen skal være, der den ene gruer, mens den andre har gjennomført. Sett utrolig mange som går rundt i leiren de siste dagene, men har hørt at noen av disse har søkt seg til diverse stillinger innenfor andre bataljoner. Stemmer det? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Er jo opptak for hele HRS. Så er ikke kun folk som har søkt TMBN som er på opptak. Stresstester snakkes forøvrig ikke om her, da dette er noe som skal komme overraskende på kandidatene. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Lol, helt sykt å tenke på at om 9 måneder. Kan jeg vist jeg vil, prøve meg på marinejeger opptaket. Føler meg som en liten drittunge enda. Nei, får nok vente til jeg er ferdig med Vgs :!: 2 Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) . Endret 25. oktober 2013 av -Longva- 1 Lenke til kommentar
peryy Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Er jo opptak for hele HRS. Så er ikke kun folk som har søkt TMBN som er på opptak. Som sagt, for hele HRS, i tillegg til 28 grenaderstillinger i Brigade Nord, hovedsakelig Pbn Er ikke helt riktig du sier der. Det er 28 stillinger til Pbn, 57 stillinger totalt til Brigade Nord. Dette er utenom hva HRSen tar inn. Gratulerer med vel gjennomført opptak! 1 Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Lol, helt sykt å tenke på at om 9 måneder. Kan jeg vist jeg vil, prøve meg på marinejeger opptaket. Føler meg som en liten drittunge enda. Nei, får nok vente til jeg er ferdig med Vgs :!: Ja, e sikkert ikke så vanskelig å komme inn. De vi var markører for, var i alle fall PISSDÅRLIG ! Brukte 3 timer på å finne en RPG vi hadde gjemt i et hus .. Og så husker jeg da jeg ble tatt til fange, med håndjern på henda og bind for øyene, så kom de bort til meg, med halveis norsk og halveis engelsk og spurte meg snilt om jeg visste noe. Var ikke særlig proffisjonelle, og de var vissnok senior (altså 4 år marinejegeropptak). Er bare å begynne å trene utholdenhet og psykisk! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Lol, tar marinejegeropptaket SÅ lang tid? Kjipt om man ryker ut det fjerde året Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Hvis de var så pissedårlige, hvordan ble du tatt til fange? MJK er nok ganske så operative etter 4 år... Lenke til kommentar
Third671 Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Lol, tar marinejegeropptaket SÅ lang tid? Kjipt om man ryker ut det fjerde året Ja, er 4 år. Snakket en del med de tidligere marinejegerene, og de var så vidt blitt 30, og da hadde de blitt instruktører. Tror de var "proff" marinejeger i bare 4-6 år. Er så sykt mye psykisk stress en bygger over seg selv hele tiden, og man skal alltid kunne takle det. Jeg husker godt fra den natten vi var markører, at lederen for de som angrep oss, stressa så sykt. Han fikk så jævli kjeft av instruktørerene hele tiden òg. Eneste vi hørte var skriking fra instruktørene: "Er det ikke du som er sjef for denne operasjonen? Så hvor er den jævla RPG'n? ", "Du vet ikke? Hvorfor vet du ikke, er du dum i hodet. Er du hjerneskada?" osv osv osv Sykt mye drittsnakking, men jævli artig å høre på. Det jeg syns, var at de var meget uproffe, og hadde slitt mot ekte terrorister. Vi hadde slike nattvakter, hvor vi patrulerte rundt omkring. Og så fant jeg et lite hus oppe i skogen, men da kom instruktørerene: "Du kan ikke gå inn der..", og jeg bare.. "Tipper det ligger en sniper der og ser på oss akkurat nå".. Gjett hvor sniperen lå da? Sykt dårlig plass å gjemme seg på. Instruktørene fortalte at forrige gang de hadde øvelse, så hadde markørene stått oppå sniperen, som lå i snøen, og bare stått oppå han uten å merke noe .. Det e sykt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå