Emberley Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Skal jeg forresten ta toget til Stavanger eller Sandnes? Godt forberedt, som alltid... Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Skal jeg forresten ta toget til Stavanger eller Sandnes? Godt forberedt, som alltid... Madla du skal til? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 @Superslask og aklla: Da forstår jeg, morsomt å vite. Virker veldig omfattende. Avdelingen min skal være med på selve øvelsen i 42 og 43 så derfor jeg lurte. Blir nok spennende Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Spør i denne tråden òg: Jeg kjører sannsynligvis fra Bergen i morgen, uansett om jeg skal inn først på tirsdag. Kjøre ei venninne hem og en kompis til madla (han begynner i morgen). Men tenkte da å la bilen stå til søstro mi reise til stavanger (16 oktober). Kan jeg parkere bilen inne på madla gratis osv? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Kan parkere den på parkeringsplass rett utenfor leiren. Det er militær parkeringsplass hvor det er gratis å stå, men det er helt åpent, og ingen kontroll over hvem som farter der, så er jo en liten risiko å la bilen stå over lengre tid mtp. hærverk og tyveri. 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Kan parkere den på parkeringsplass rett utenfor leiren. Det er militær parkeringsplass hvor det er gratis å stå, men det er helt åpent, og ingen kontroll over hvem som farter der, så er jo en liten risiko å la bilen stå over lengre tid mtp. hærverk og tyveri. Så det er ikke til å anbefale? Er ikke en så veldig fin bil akkuratt, så hvis folk er interessert i den, må de jo være rimelig dumme. Er det ingen mulighet for å kunne parkere inne på leiren? Noen flere som skal kjøre ned? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Den billigste reisemetoden til to kompiser og meg er at vi tar bil sammen.. Betaler militæret bensinen? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Er ikke værre enn at dere tar tog og viser frem kviteringen, så får dere det igjen, Men hvis dere absolut vil kjøre bil, så vet jeg ærlig talt ikke... Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Saken er at jeg må kjøre ei venninne hem òg. Så det er litt problemet. Men 300 kr i bensinpenger er vel noe ala det en togbillett koster òg eller hva? Har ikke sjekket. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Togbiletten kom på 73 kroner eller noe slikt. Da huket jeg riktignok av for militær/Tjenestepliktig, noe jeg anntar er tiktig(?) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jepp.. 73+73+73= 219.. Er jo ikke så langt ifra 300 kr =P Jaja, hva faen.. jeg får vaffal betalt av kompisene mine.. så jeg tjener uansett, men hadde vært greit hvis militæret hadde betalt halvparten av bensinen i alle fall. Så håper jeg at jeg kan få lov til å parkere inne på Solborg folkehøyskole. Har ei venninne der, som kan få ha bilen (bare la den stå der=P), så håper saken e biff! Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Ah ja da er det jo omtrent ett fett hva du gjør for noe. Bare jeg som begynner å glede meg litt nå? Drar herfra om ganske nøyaktig 8 timer... Tar toget fra Bø i Telemark. ^^ Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg gleder meg enormt, men grunnen til at jeg gleder meg tror jeg er fordi jeg ikke har peiling på hvilke uker som står forran meg =P Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hahaha da er nok vi to i samme båt. Men hey, hvor hardt KAN det være? >< Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hehe, tror nok ikke forsvaret betaler bensin. Da jeg dimiterte fikk jeg spørsmål om jeg ble henten privat eller ikke i Trondheim. Skulle jeg ta toget eller buss skulle de betale. Jeg tok buss men hadde fortalt at jeg bke hentet, fikk ikke noe ekstra i bensinpenger. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) De betaler alltid billigste reisemåte, slik jeg har forstått. Du kan i så fall få et beløp tilsvarende togbilletten selv om du kjører bil. Edit: Skriveleif. Endret 27. september 2010 av I.A.G. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Ankom madla, sjøforsvaret, på lørdag og er nå i kompani 5 tropp 2 musikkertroppen ftw! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 5.1 er nok plassen å være Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hæren er stedet å være! 5 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 ^ This Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå