Fanta4free Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 etter min menig er det best sosialt sett og ikke komme på tropp med noen du kjenner forde da blir det mere sosialt, i stede for at den ene blir (vis jeg kan bruke ordet sjalu) på at den ene blir bedre kjent med andre og ikke har tid til deg osv...derfor er det bedre og egentlig komme med folk du ikke kjenner i det hele tatt synes da jeg da... Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 etter min menig er det best sosialt sett og ikke komme på tropp med noen du kjenner forde da blir det mere sosialt, i stede for at den ene blir (vis jeg kan bruke ordet sjalu) på at den ene blir bedre kjent med andre og ikke har tid til deg osv...derfor er det bedre og egentlig komme med folk du ikke kjenner i det hele tatt synes da jeg da... tja, det er 18 år sida nå, men må si at jeg var utrulig glad for og havne på samme rom som noen som hadde samme interresse som meg, film, kino, tegneserier, greie karer som ikke var overstadig interessert i fyll, men heller en pizza og kino,og var veldige greie mennesker og ha rundt seg, voksne for aldern, noe som gjorde det utrulig gøy, samtidig som jeg ville gjøre mest mulig ut av tjenesten sjøl, noe som ikke var noe hinder med de som som var på samme rom. siden de var voksne nok til og støtte de andre uansett. prøv og kom på et rom med folk som passer deg ett år i førstegangstjenesten er nå for tiden det man gjør det til selv, om man bare vil sitte i et rom og hate så er det bortkastet, men vil man gjøre noe ut av det, kystjeger, marinejeger, fallskermjeger ,grenserjeger, eller vanlig tjeneste, så får man mye ut av det..erfaring, kameratskap,opplevelser man aldri blr og opplever igjen, gjør det meste ut av året og det er vel ikke så verst betalt heller lenger iforhold det som var tildigere! Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Og, om i det scenarioet som kunne utspilt seg om man kom på rom med en masse folk en finner ut at man ikke liker, kunne det jo vært fint å hatt noen på rommet som du faktisk kjenner! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Men det er vek ikke sånn at man bare henger med de man er på rom med, eller? Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Nei, ikke bare.. men for det meste:p Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Du blir nok godt kjent med hele troppen, men det er vel stor sannsynlighet for at du kommer til å være på "lag" med rommet ditt under feltuka, og det er vel egentlig de du er på rom med du får best kontakt med under rekrutten. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Du blir nok godt kjent med hele troppen, men det er vel stor sannsynlighet for at du kommer til å være på "lag" med rommet ditt under feltuka, og det er vel egentlig de du er på rom med du får best kontakt med under rekrutten. vi på 5.3 under 1001 hadde miksa lage fra felt uka fra alle romme, dette var for at akurat ikke dette skulle skje siden det ble danna så mye grupper.... Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ja det er vel litt opp til befalet hvordan de velger å gjøre det. De sa først at vi kom til å bli delt opp i "tilfeldig" lag, men det ble til slutt romvis, noe som var ganske greit ettersom vi allerede var vant til å samarbeide. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Med mindre du er helt beisa i hodet, bør det jo være muligheter for å finne noen i troppen som du kommer overens med! Gleder meg til Madla 27. sept! Noen som vet hvordan man gjør mtp Minedykkeropptak og slik? Jeg er tatt ut til opptaket, og lurer på når det er/om jeg får perm mellom rekrutt og opptak? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Jeje, du får ikke mye valg til å velge, og du kjenner ingen rundt deg så det kommer til å være ren flaks om du kommer med 6-7 andre... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Skal jo forsåvidt reise med fire kamerater, men hvis ikke jeg kommer i tropp med noen av disse, burde det jo gå greit allikevel! Alt handler om å gjøre det beste ut av det uansett Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Med mindre du er helt beisa i hodet, bør det jo være muligheter for å finne noen i troppen som du kommer overens med! Gleder meg til Madla 27. sept! Noen som vet hvordan man gjør mtp Minedykkeropptak og slik? Jeg er tatt ut til opptaket, og lurer på når det er/om jeg får perm mellom rekrutt og opptak? Det første opptaket tenker du på? Tviler på at du får perm, kystdykkerne fikk det ikke, eller ikke MJK og KJK... MDK opptaket er under rekrutten, ikke etter... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Ja, det blir vel det første opptaket jeg tenker på. Har du noen anelse om når under rekrutten opptaket starter da? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Skal jo forsåvidt reise med fire kamerater, men hvis ikke jeg kommer i tropp med noen av disse, burde det jo gå greit allikevel! Alt handler om å gjøre det beste ut av det uansett Skal godt gjøres da, gå sammen, sitt sammen i kinosalen hvor køykort deles ut så er det vel ok... Men tror ikke det er en fordel å bo på rom med kompisser, kan fort hende dere blir for asosiale... Ja, det blir vel det første opptaket jeg tenker på. Har du noen anelse om når under rekrutten opptaket starter da? Nei, sorry... Lettdykkerne hadde det når det var igjen 3 uker.... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Aaah, ok! Takk Liten vits i å anstrenge seg for å havne i tropp med kamerater. Det kommer til å bli bra uansett Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Da jeg kom på rom med kompissen min skjønte jeg at lugaren hadde en utfordring forran seg... Jeg kom på rom med tre kompiser, gikk kjempefint for våres del. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Er litt kjipt å komme på et rom der alle kjenner alle, men man selv ikke kjenner noen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Da jeg kom på rom med kompissen min skjønte jeg at lugaren hadde en utfordring forran seg... Jeg kom på rom med tre kompiser, gikk kjempefint for våres del. Kompissen min er et rasshøl til tider... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Spark han i hølet, da. Helt enig med en der oppe - sykt kjipt å havne sammen med folk der alle kjenner hverandre men ikke du. 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Hvilke oppgaver er det dere snakker om ? Samarbeid osv. Er det løping og fysikk dere tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå