Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret

Kurt P

Anbefalte innlegg

Lurte litt på hvordan folk er dere nede på rekrutten i Stavanger. Ble dere alle fornøyde med romkameratene ? Var nettopp en fyr jeg gikk på ungdomskole med, som var der nede i 1 uke, før han ga opp og reise hem igjen. Douchebag =P

Selv tror jeg de første 7 ukene på Madla blir kanonharde, siden jeg har drukket litt mye øl i sommer.

Mr. Olsen: Går du i luftvernet på Ørland (eller hva det heter i Trondheim), er det bra? Vurderer å søke meg videre der, for jeg har egentlig ikke lyst opp til Bodø.

Og et til spørsmål? Er det slik at du ikke har lov å forlate Madla de 3 første ukene?

EDIT: Ble mange spørsmål her, og dårlig orden, beklager det. Jeg glemte å spørre om holdningene til snus. Snuser til vanlig 1 boks per dag, og lurer på om det er ulovlig i militæret å snuse i det hele tatt?

Endret av vinokourov1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte litt på hvordan folk er dere nede på rekrutten i Stavanger. Ble dere alle fornøyde med romkameratene ? Var nettopp en fyr jeg gikk på ungdomskole med, som var der nede i 1 uke, før han ga opp og reise hem igjen. Douchebag =P

Selv tror jeg de første 7 ukene på Madla blir kanonharde, siden jeg har drukket litt mye øl i sommer.

Mr. Olsen: Går du i luftvernet på Ørland (eller hva det heter i Trondheim), er det bra? Vurderer å søke meg videre der, for jeg har egentlig ikke lyst opp til Bodø.

Og et til spørsmål? Er det slik at du ikke har lov å forlate Madla de 3 første ukene?

EDIT: Ble mange spørsmål her, og dårlig orden, beklager det. Jeg glemte å spørre om holdningene til snus. Snuser til vanlig 1 boks per dag, og lurer på om det er ulovlig i militæret å snuse i det hele tatt?

Det er slik at du ikke ha lov å forlate leiren de 2 første ukene. Du har uniformsplikt i vel 2 uker er det vel, men du får lov å dra hjem helg nr. 2, så skal du hjem ved første mulighet er det gakkgakken som regjerer.

Hei, nei, jeg var på rekruttskolen på Madla i 9 dager men ble mudda pga. Kyssesyken.

Skal inn 27 September nå i Sjø...

Ang snus, null stress. Det eneste er at du ikke har lov til å snuse på noen av apell-plassene.

Selv har jeg ca. 4 tårn i fryseren jeg skal ha med ned =D

Jeg kom på samme lugar som en god kompis fra klassen i Trondheim utrolig nok, men jeg holdt på å så til han etter 4 dager.

Du kommer sikkert til å bli forbanna på de noen ganger for et eller annet de gjør, men generelt sett kommer alle godt overens med hverandre.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

For det første, å gå på byen koster en del, så med mindre du har med en del hjemmefra bør du ikke forvente at du kan gå på byen 2 ganger hver helg, surt å mangle penger til å komme seg hjem.

For det andre, å ikke gå på byen er opp til hver enkelt, man er ikke dårligere enn deg fordi man ikke gjør det. Jeg ble ikke imponert over bylivet i Stavanger de to kveldene jeg var der, og kommer ikke til å brenne etter å dra dit... Taxi/drikke/mat blir for et par tusen kroner, tenk med huet...(Det på toppen av skuldrene, ikke mellom beina)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...