Kakebakelate Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Regner med at de at de mener 2mm med maskin, hvis man skal bruke høvel så vil man jo se ut som en gjeng med skinheads. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Regner med at de at de mener 2mm med maskin, hvis man skal bruke høvel så vil man jo se ut som en gjeng med skinheads. Oh thank GOD! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Så tett tar man det lett med maskin (hvis du ser bort fra idiotduskene): Ikke regn med å ha noe lenger enn det der etter innrykksklippen. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 åååå faen. Ser jo skalla ut jo... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hår vokser fort. Uansett skal du ha uflaks hvis de forventer at du skal se sånn ut. Er sjeldent noe problem å sette klipperen på lengste innstilling hvis du vil. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tar det som det kommer. Hår blir neppe min største bekymring Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvorfor gneldrer så mange om håret i forcen egentlig? Makan til praktisk hårsveis skal man lete lenge etter gitt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jævlig praktisk når man er på byen og skal fikse kjøtt på stakan innen kvelden er omme og man må hjem... Man har ikke råd til å skjenke henne full, og må la førsteinntrykket gjøre jobben... Ikke mange skinnheads som kommer tilbake til leieren nypult... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Vel, man får ta det som en utfordring. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jævlig praktisk når man er på byen og skal fikse kjøtt på stakan innen kvelden er omme og man må hjem... Man har ikke råd til å skjenke henne full, og må la førsteinntrykket gjøre jobben... Ikke mange skinnheads som kommer tilbake til leieren nypult... Og du var inne i hvor mange dager igjen? 2 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 9, men prater meg folk jeg også, + at jeg var i byen med troppen, og alt tyder på at kort hår fucker opp alt. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tror kanskje det at Jenter/Gutter-ratioen fucker opp en del også når det kommer gudvethvormange kåte rekrutter fra Madla... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Haha, ja... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nå som jeg først har åpna kjeften her inne kan jeg vel meddele at jeg også skal til 27. September. Sjøforsvaret. Ser frem til det, tror det kan bli et helt fantastisk år utenom det vanlige. Er det -91 de fleste rekruttene er i år? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det -91 de fleste rekruttene er i år? Stemmer nok det ja. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Mange på juli-inntaket var 91, tipper det er litt høyere snitt nå i høst og enda høyere i Jan. 27. September er dagen, synd de legger ned troppen som holder til på den nye C-kasserna, så vi har null sjans på å få rom tilsvarende et billig hotell. De som er der nå er 1.5... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fikk en telefon fra HV-14 i dag, hvor de spurte om jeg ville komme på opptak til innstatstyrkene. Noen som har noe erfaring med de? Blir isåfall sambandsmann igjen, siden det var det jeg gjorde i førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skaru ha kjøtt på stakan som du sier så får du fader meg jobbe ordentlig for det mann Skinhead eller ikke, if you can talk the talk she´ll certainly take a walk Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 I Tromsø er det ikke håret som får de til å snu i døra, det er uniformen eller hvis du sier du er fra forsvaret. Soldater har vel ikke akkurat det beste ryktet på seg i den byen der, men som sagt over her, if you can talk the talk, she'll certainly take a walk. Håret vokser jo ut igjen, deilig med litt kort ja. Slipper å tenke på hvordan man ser ut på håret hver gang man går inn en plass og av med hodeplagg, lettere å vaske og lettere å tørke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 På Rogers nytter det ikke å snakke noe annet enn nordlending, eller å parodiere Tromsø-dialekten for å komme seg inn. Mest idiotiske vaktene jeg har vært borti i mitt liv. Måtte jo ikke engang være synlig beruset for å bli kastet ut der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå