Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Skal til Madla 28 september. Er kalt inn til luftforsvaret, og lurer på hvilken plass det er best å havne på etter rekrutten?

 

Har også hatt en down sommer med mye øl og festing. Er faktisk ekstremt utrent, og sliter med å ta 20 sit-ups .. lå på 35-40 før sommeren.. er helt sykt.. Så er veldig spendt på hvordan det blir ! Noen som kan forklare meg kort hva en gjør på Madla?

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Skal til Madla 28 september. Er kalt inn til luftforsvaret, og lurer på hvilken plass det er best å havne på etter rekrutten?

 

Har også hatt en down sommer med mye øl og festing. Er faktisk ekstremt utrent, og sliter med å ta 20 sit-ups .. lå på 35-40 før sommeren.. er helt sykt.. Så er veldig spendt på hvordan det blir ! Noen som kan forklare meg kort hva en gjør på Madla?

Jeg er også innkalt til luftforsvaret, og skal også til madla 28 september :thumbup:

Gleder du deg? Hehe..

Kan ikke akkuratt si at jeg er i noe kjempeform jeg heller.

Har de siste 2 ukene trent 5 dager i uken, 30 min jogging og resten vekter. Føler meg i generelt bedre form allerede. Det er ingen fysiske krav under førstegangstjeneste uansett, har hørt at de fleste kommer greit nok gjennom. Det eneste det påvirker er hvilken jobb du får resten av året. Gjør du det dårlig på de fysiske testene får du en jobb som ikke krever at man er i fysisk god form.

Endret av Fugdup
Lenke til kommentar

Tja, noen av tjenestene trenger f.eks godkjent NATO soldat, som er 13:45 3000 meter, 16 pushups, 4 hangups, 20 situps, lurer på om hopp bare var idrettsmerke eller nato soldat krav, det var vel ett par av oss som ikke ble godkjente natosoldater og kunne derfor ikke søke f.eks Brann og redningstjenesten og hundefører. Selv om Brann avdelingen her virker relativt sløvt:p For å få godkjent Idrettsmerke på uniformen er det også disse kravene som gjelder. Det dere kan gjøre er å gå sammen og trene ilag? Var i ingen akseptabel fysisk form før forsvaret, men treningen jeg gjorde i rekrutten og resultatene jeg så var nok til at jeg fortsatte med treningen på tjenestestedet jeg fikk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...