Herr Brun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er det muligheter for å ta Ex.phil under førstegangstjenesten? Har tenkt på NTNU etter førstegangtjenesten, og det hadde vært greit å få Ex.phil unnagjort før jeg tar fatt på studiene Ja, det er definitivt mulig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er det muligheter for å ta Ex.phil under førstegangstjenesten? Har tenkt på NTNU etter førstegangtjenesten, og det hadde vært greit å få Ex.phil unnagjort før jeg tar fatt på studiene Burde gå bare fint det. Tar for øyeblikket ex phil og ex fac nettbasert via Universitetet i Tromsø. Enkleste vil vell være å ringe VO å spørre om de vet neste gang det kjøres igang. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Vi fikk til og med tilbud om å begynne på det faget under rekrutten. Så lenge du ikke har føkket tjenestetider, så burde det gå fint. Sånn som jeg får ikke tatt en dritt med kurs pga forskjellige tjenestetider. Dag, mellom, nattevakt og ofte vekke og passer på HV sine baser ca halve uken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det er ikke noe problem å ha dumme tjenestetider, det er nettbasert undervisning. Lenke til kommentar
Snakedoc Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ok, takk for tilbakemeldinger Edit: Et dumt spørsmål:Hvordan avlegges eksamen? Med tanke på at det er nettbasert undervisning. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tror man går opp som privatist. Man får enkelte eksamensdatoer, så må man melde seg på og stille opp. Husker ikke så mye av dette, fikk bare en kort innføring i det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Man går ikke opp som privatist, det er ikke et vgs-fag. Hvordan man tar eksamen kommer an på VO-avdelinga der du er. Enten betaler forsvaret reise til universitetet, eller så tar du eksamen i leir. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ok, takk for tilbakemeldinger Edit: Et dumt spørsmål:Hvordan avlegges eksamen? Med tanke på at det er nettbasert undervisning. Vi har ikke eksamen, går på mappevurdering her. Må ha minst 60% bestått, også får vi en eller et par større oppgaver som vi må levere inn. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da er det nok forskjellig fra avdeling til avdeling og muligens fra fag til fag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Definitivt forskjellig fra fag til fag, det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da har jeg fått testet ut hvordan det er å være rekrutt på Crazy Piano også Kan si det var god stemning med 62,- kr for to pils og masse rekrutter. God stemning Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det bare luft som får en fancy, ny permuniform? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva mener du? Ny type permuniform? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Virker som det i allefall bare er luft som får perm og drikke pils på rekrutten også Endret 11. april 2010 av ing-cognito Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sjø får jo også perm under rekrutten. Luft har fancy permuniform, ja. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Joda Hva synes dere om den utseendemessig? Klarer ikke helt bestemme meg. Ser jo grei ut ilag med den flyblå bereten. Den er ganske jævli å sitte på buss/tog med da, som med det meste annet av dressklær. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Den ser definitivt bra ut, men den suger nok å reise i. Ser bedre ut i en pen m/04 i det daglige (f. eks. på busstopp osv.), for å si det sånn. Men til pene anledninger (diverse flaggdager osv.) er den mye bedre enn m/04. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vil mye heller reise i m04, men ser funksjonen var T1 til spesielle abledninger. Men skoene til T1 suger kraftig. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg syns den ser klassisk og barsk ut. Er få andre som syns det samme. De fleste jeg kjenner hater å gå med den =p Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Er det bare luft som får en fancy, ny permuniform? Liker den blåe permuniformen vår jeg. Nice og ser en smule bedre ut å spassere rundt med dette til og fra perm. M04 er for meg en "arbeidsuniform" og ser absolut ingenting classy med den. Skoene til permuniformen suger ikke så mye, men de må gåes inn og forme seg etter foten før de blir behaglige. Bruker ikke hæren M04 som permuniform da? Endret 12. april 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå