Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mhm. All vektene blir jo liggende på skuldrene føler jeg. Må nesten bruke en splintvest som er for liten for at den skal bli noen lunde behagelig i lengden.

 

du må feste den skikkelig i sidene, så mest vekt kommer der.

jeg brukte god tid til å tilpasse den i sidene, brukte den og gru i 3 døgn kontinuerlig etterpå(tok den ALDRI av), var ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Gidder ikke å lage egen tråd for dette spørsmålet, så jeg prøver meg her. Er det noen som vet navnet på trompet-fanfaren som kommer ved revelje? Har så utrolig lyst på den som vekkelyd på mobilen :p De på rommet er glad den er borte etter rekrutten, men jeg har såååå lyst til å bringe den tilbake :)

 

Alle tips som fører til at jeg finner den, mottas med stoooor takk! :)

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål til dere som er i militæret. Finner ikke noe godt svar noen plass..

 

Er der fellesdusj i forsvaret og under førstegangstjenesten? Ikke det at jeg har et sterkt ønske å dusje med andre - tvert imot, men jeg bare lurer. Går det ann å f.eks dusje for seg selv eller hvordan er det? Tenker da på rekrutten og under tjeneste i ettertid.

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål til dere som er i militæret. Finner ikke noe godt svar noen plass..

 

Er der fellesdusj i forsvaret og under førstegangstjenesten? Ikke det at jeg har et sterkt ønske å dusje med andre - tvert imot, men jeg bare lurer. Går det ann å f.eks dusje for seg selv eller hvordan er det? Tenker da på rekrutten og under tjeneste i ettertid.

Det kommer an på hvor du er. I de aller fleste leire er det kasserner med fellesdusj, men jeg vet at blant annet de nye kassernene hos sanitetsbataljonen på Setermoen har egen dusj på rommet, altså du deler den kun med de du bor på rom med.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...