Forumforumforum Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Litt skummelt at sånne ting forsvinner også...Ganske sensitive opplysninger dette. Ikke at jeg tror at de kastes ut på gaten, men bør holde en viss orden Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg har hørt at det skal bli noen endringer i Sambandsbataljonen til høsten, noen som vet hva? Lenke til kommentar
Tilfeldigfyr Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jepp, men det kan jeg nok ikke fortelle. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 De skal ha to likt oppsatte kompanier (ett for hvert innrykk), i stedet for to forskjellige kompanier med en tropp for hvert innrykk. Blant annet, i alle fall. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jepp, oppbygningen av hele organisasjonen endres. Du kan lese hvordan organsiasjonen er oppdelt per i dag på mil.no. For å kunne oppretholde levereansekapasiteten vår hele året, kommer vi fra høsten av til å ha et kompani for de som har innrykk i august og et annet kompani for de som har innrykk i januar. Tjenesten i SBBN er i dag delt hovedsaklig i to spesialområder som har hvert sitt kompani. Dagens tropper kommer til å deles og spres slik at det er nøyaktig likt i hvert av de to kommende utdanningskompaniene. Skal du til Samband til høsten? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal i samband 12. August. Hvilken avdeling har innrykk da? Har mest lyst til Telekompaniet.. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg skal i samband 12. August. Hvilken avdeling har innrykk da? Har mest lyst til Telekompaniet.. Telekp eksisterer ikke til høsten. Derimot vil SBKP B (der du vil havne) ha to teletropper, én radiotropp og én komandotropp. Selv ville jeg i radiotropp (fotlag), men det var ikke mulig ettersom jeg er januarkontigent. Så da ble det det nest-beste, nemlig knutepunktlag i telekompaniet. Endret 16. mai 2009 av rln Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ok, det var radiotropp som så mest fristende ut, satser på at jeg får valgt det. Er det vanskelig å komme inn på førstevalget sitt? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ok, det var radiotropp som så mest fristende ut, satser på at jeg får valgt det. Er det vanskelig å komme inn på førstevalget sitt? tja, si det. Ikke lett å si egentlig. Men tror ikke det burde være noen stor case. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Okay, er det radiotropp som går mest til fot? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Okay, er det radiotropp som går mest til fot? radiotroppen er den eneste troppen med eget fotlag ja. Samt at de bruker scooter på vinteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, den virket helt klart mest interessant. Bare lurer på om Samband kan være relevant for jobb i og utenfor Forsvaret? evt. hvilke typer jobber. Lenke til kommentar
bluezn2s Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) - Endret 27. mai 2009 av bluezn2s Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 noen som skal se denne? http://www.nrk.no/programoversikt/?p_otr_p...p_artikkel_id=0 Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 NOPE, da er det Champions League FINALE Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 noen som skal se denne? http://www.nrk.no/programoversikt/?p_otr_p...p_artikkel_id=0 Såklart! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nei, er jo CL-finale, noe som er mye viktigere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ser den vel i reprise eller noe. Det er CL-finale da. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kommer vel på NRK web-TV. Hadde faktisk glemt CL finalen Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen på forumet som har blitt invitert til Åpen dag hos FIH på Jørstadmoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå