Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så mye du gidder og klarer. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 aklla, idag er det på tide å rulle ut den røde løperen igjen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 aklla, idag er det på tide å rulle ut den røde løperen igjen ehh, hva? jeg skal da ikke innom dere i dag du får forresten takke sjefen din for samarbeidet jeg hadde med han for en stund siden, han gjorde akkurat det jeg sa han skulle gjøre... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Med det samme vi er inne på VO: Er det mulig å ta allmenn påbygging i forbindelse med turnus-tjeneste? Hadde vært rimelig greit om det er uproblematisk. Spør de Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 aklla, idag er det på tide å rulle ut den røde løperen igjen ehh, hva? jeg skal da ikke innom dere i dag du får forresten takke sjefen din for samarbeidet jeg hadde med han for en stund siden, han gjorde akkurat det jeg sa han skulle gjøre... Nei, men du glemte å rulle den ut for meg....... Hum.. Sjef? Den nærmeste sjefen? Føler jeg har mange sjefer å forholde meg til jeg Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Heihei! Da jeg fikk innkallelsen til militæret fikk jeg mange utfyllingsskjema. "SVARDELEN" skal selvsagt returneres. Men skal det grønne utfyllingsskjemaet fylles ut og returneres? I så fall skal det sendes individuelt for seg selv, og "SVARDEL"-en for seg selv? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fikk ikke flere skjema jeg, bare svardel.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) aklla, idag er det på tide å rulle ut den røde løperen igjen ehh, hva? jeg skal da ikke innom dere i dag du får forresten takke sjefen din for samarbeidet jeg hadde med han for en stund siden, han gjorde akkurat det jeg sa han skulle gjøre... Nei, men du glemte å rulle den ut for meg....... Hum.. Sjef? Den nærmeste sjefen? Føler jeg har mange sjefer å forholde meg til jeg rød løper nei, du kan være glad du slipper inn du(ikke at du kommer inn der jeg sitter men) neida, får jeg litt varsel kan jeg sikkert rulle den ut til deg. snakket med Dag(antar det er en av dine sjefer) en gang, ang noe som skulle ett sted som han skulle ta imot... Endret 13. mai 2009 av aklla Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Heihei! Da jeg fikk innkallelsen til militæret fikk jeg mange utfyllingsskjema. "SVARDELEN" skal selvsagt returneres. Men skal det grønne utfyllingsskjemaet fylles ut og returneres? I så fall skal det sendes individuelt for seg selv, og "SVARDEL"-en for seg selv? Det andre skjemaet du fikk regner jeg med er det som skal fylles ut for å søke utsettelse, så om du vil inn trenger du ikke bry deg om det. Bare fyll ut svardelen og legg den i postkassa uten konvolutt eller noe som helst. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) rød løper nei, du kan være glad du slipper inn du(ikke at du kommer inn der jeg sitter men) neida, får jeg litt varsel kan jeg sikkert rulle den ut til deg. snakket med Dag(antar det er en av dine sjefer) en gang, ang noe som skulle ett sted som han skulle ta imot... Var oppe i messebygget, så prøvde ikke på å snike meg inn hos dere Tja, han jobber i KOM..Men han sitter på nabokontoret. Men jobber mye med han ja Endret 14. mai 2009 av espennyh Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Privatisteksamene er ikke gratis. Jeg måtte betale 707kr (eller hva det var), men fremlegger du bevis for at du møtte opp på eksamen får du tilbake 80% av summen. Så det er ikke gratis, men man sparer en del penger. Å nei. Jeg har hørt at den er gratis. Ihvertfall blir det vel ganske billig hvis du får tilbake så mye som 80%. En privatisteksamen koster rundt 300-350 når man bestiller sivilt. Hvor mange fag tok du opp? Jeg tok bare opp 1 fag. Men det var for å forbedre en karakter, og som Herrbrun sier så koster det da mer. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Heihei! Da jeg fikk innkallelsen til militæret fikk jeg mange utfyllingsskjema. "SVARDELEN" skal selvsagt returneres. Men skal det grønne utfyllingsskjemaet fylles ut og returneres? I så fall skal det sendes individuelt for seg selv, og "SVARDEL"-en for seg selv? Det andre skjemaet du fikk regner jeg med er det som skal fylles ut for å søke utsettelse, så om du vil inn trenger du ikke bry deg om det. Bare fyll ut svardelen og legg den i postkassa uten konvolutt eller noe som helst. Fikk et tilleggsark for utsettelse også, men dette grønne utfyllingsskjemaet så står det ikke noe om utsettelse? I skjemaet skal de blant annet vite alle søskens navn og personnummer, samme med foreldrene, hvilket forhold jeg har til alkohol/narkotika osv Ingen andre her som har fått det? En kompis av meg (som også skal til Ørlandet) har fått samme skjema. Er dette en slags spesiell sikkerhetsklarering for de som skal til Ørlandet? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan ikke skjønne hvorfor de skal ha søskens navn og personnr.. ligner litt på sesjonsskjemaet? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sesjonsskjemaet? Er vel et halvt år siden jeg var på sesjon, så virker litt rart at jeg skulle få noe sesjonsgreier nå. Det virker mer som en slags sikkerhetsklarering for å komme inn. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 For å sjekke at det ikke er noe snusk i din nærmeste familie? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvorfor får ikke alle det skjemaet da? Sender de det bare til de som har "noe snusk" fra før? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sender de det bare til de som har "noe snusk" fra før? Kan jeg aldri tenke meg. Da er hvertfall jeg feil person og sende til. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg fylte ut samme skjema 3ganger på rekrutten og i fgtj. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hvorfor får ikke alle det skjemaet da? Sender de det bare til de som har "noe snusk" fra før? så vidt jeg vet sikkerhetsklareres nesten alle i førstegangstjenesten. noen søker om det før førstegangstjenesten, andre søker om det under førstegangstjenesten, hvorfor dem gjør det slik vet jeg ikke, men det er mulig det er for at ikke alle søknadene skal komme inn samtidig. det har nok ingenting med hva du har gjort fra før, regner med at det er litt tilfeldig hvem som får når. espennyh: mener jeg har fylt det ut 5 eller 6 ganger i løpet av min kariære... Endret 14. mai 2009 av aklla Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har fylt det ut fem ganger. Det var dog bare siste gangen det var noe vits, for alle de andre gangene forsvant arket i systemet. Idioter som sitter i FOST, tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå