the_fire Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Finnes det noe tillegg for utenlandsopphold under fgtj? Om ja, hva er kravene for at det skal regnes som utenlandsopphold? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Finnes det noe tillegg for utenlandsopphold under fgtj? Om ja, hva er kravene for at det skal regnes som utenlandsopphold? Jeg var i drilltroppen, og vi reiste rundt i Europa. Da fikk vi 60 kr ekstra om dagen eller noe liknende, så det blir vel 190/200 kr om dagen eller noe sånt, veit ikke helt hva lønnen er nå for tiden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 mange som er med på Cold Respons her eller? har desverre kun blitt med indirekte i år, hjelper de som trenger hjelp der, men er egentlig ikke med på selve øvelsen... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi starter CR09 på torsdag morgen. Ser fram til en bra øvelse. Skal bli godt å gi slipp på daglig tjeneste og komme seg ut i et annet scenario. Holder du deg i sør, aklla, eller skal du nordover? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vi starter CR09 på torsdag morgen. Ser fram til en bra øvelse. Skal bli godt å gi slipp på daglig tjeneste og komme seg ut i et annet scenario. Holder du deg i sør, aklla, eller skal du nordover? øst det er flere ledd involvert i øvelsen enn du aner... edit: har ingen planer om å dra nord nei, er som sagt egentlig ikke med. Endret 10. mars 2009 av aklla Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hehe, du er vel på Kolsås, er du ikke? Jeg jobber i Troms, så for meg blir det sør. Skillet mellom nord og sør går i Trøndelag. Øst og vest finnes ikke Jeg er godt inneforstått med at det er mange deltakere på øvelsen, men det er uansett mange som drar til Troms for å øve der. Er jo her mye av actionen skjer! Endret 10. mars 2009 av Βlur Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe, du er vel på Kolsås, er du ikke? Jeg jobber i Troms, så for meg blir det sør. Skillet mellom nord og sør går i Trøndelag. Øst og vest finnes ikke Jeg er godt inneforstått med at det er mange deltakere på øvelsen, men det er uansett mange som drar til Troms for å øve der. Er jo her mye av actionen skjer! det stemmer ja er i Troms det er action ja, er også der selve øvelsen skjer. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Aaaah, hver gang jeg hører om øvelser i 2bn, panser og andre avdelinger som faktisk øver litt på ting, "kriging i skauen" husker jeg hvorfor jeg søkte dit, og ikke GSV. Ville ha grønn tjeneste, ikke sitte i et jævla OP-Tårn og glane mot *gradert*-land. ( ) Aaah, var ikke dette jeg ville med førstegangstjenesten min, å klø pung og runke i tårn. Jaja, sånn kan det gå. TMBN har foresten utlyst stillinger nå, noen andre som har lyst til å søke? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 aklla! Kudos til kaffemaskinen inne hos dere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) aklla! Kudos til kaffemaskinen inne hos dere. hvem av de? regner med at du tenker på den på biblioteket, men er mange her det er bedre kaffe på de som kverner kaffen for deg mens man venter forresten frekt å dra innom uten å si hei Endret 12. mars 2009 av aklla Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) aklla! Kudos til kaffemaskinen inne hos dere. hvem av de? regner med at du tenker på den på biblioteket, men er mange her det er bedre kaffe på de som kverner kaffen for deg mens man venter forresten frekt å dra innom uten å si hei Bibliotek? ;o Maskinen sto inne i en krok der folk spiste lunsj, ved to store skjermer som overvåker nett. (om det sier deg noe) *snakke i koder* Vi var ikke til høyre for resepsjonen ;0 Endret 12. mars 2009 av espennyh Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) aklla! Kudos til kaffemaskinen inne hos dere. hvem av de? regner med at du tenker på den på biblioteket, men er mange her det er bedre kaffe på de som kverner kaffen for deg mens man venter forresten frekt å dra innom uten å si hei Bibliotek? ;o Maskinen sto inne i en krok der folk spiste lunsj, ved to store skjermer som overvåker nett. (om det sier deg noe) *snakke i koder* Vi var ikke til høyre for resepsjonen ;0 hmmm... hvor var det du gikk etter resepsjonen? til venstre og ned 2 etasjer? tror jeg vet hvor du var, har aldri vært der selv men... Endret 12. mars 2009 av aklla Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Gikk til venstre, og tok heis et par etasjer ja. Det går i mye ip-adresser og routing hos de gutta jeg var hos Du sitter vel til høyre for resepsjonen? Endret 12. mars 2009 av espennyh Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 da vet jeg hvor du var jeg er til høyre og ned en trapp, inn en låst dør Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 wtb kaffemaskinen de hadde hvertfall. Og messa/kantinen på Kolsås er win! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 wtb kaffemaskinen de hadde hvertfall. Og messa/kantinen på Kolsås er win! kantinen er dritt. dyr, dårlig mat, har ikke så mye positivt å si om den uteom burgeren der. f.eks salaten er ofte ikke så alt for fersk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Synes det var bra utvalg der jeg ;o Men skjønte ikke helt hva som var hva av messe, kantine der. For regner ikke med at soldatene bare kan forsyne seg der x] Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Synes det var bra utvalg der jeg ;o Men skjønte ikke helt hva som var hva av messe, kantine der. For regner ikke med at soldatene bare kan forsyne seg der x] Menige får dagens og/eller brødskiver men ikke de med fancy pålegg. er egentlig ikke noe direkte messe her, vi har veldig få menige som er her til daglig. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 aklla, jobber du på Kolsås? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 aklla, jobber du på Kolsås? det står at jeg gjør det noen poster lengre oppe, så ja, jeg gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå