Hamsterino Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Var du drillgardist? Jepp, sannsynligvis den tregeste i troppen uten skader også. Tror den raskeste i troppen løp på 10:40 eller noe sånt på dimmetesten. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) wow, mye rare tider ute å går her. Hadde ikke trent kondis på 6 måneder og løp vel på 11:50 på innrykk, jeg var under middels på treet. Var vel en 10 mann som løp rundt 10blank. Endret 14. januar 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ingen her som tilfeldigvis er på KNM Rauma og kan borre ett stort hull i skroget? for min del er det bare trøbbel med den balja... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men, tilbake til tidssonene... Er vår tidssone Alfa? Hvordan er det egentlig med vintertid og sommertid? Lenke til kommentar
peryy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) A for Akebrett (Vintertid) B for Bikini (Sommertid) Endret 28. januar 2009 av peryy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Zulu tilsvarer GMT. Alfa er Zulu +1, norsk vintertid Bravo er Zulu +2, norsk sommertid Zulu er mye brukt i Sjøforsvaret. Endret 28. januar 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Forsåvidt i Luftforsvaret også, hvor det er mye lufttrafikk. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva går fotsoldat ved indre troms ut på? Sesjonssjefen sa at det var mest sannsynlig det min førstegangstjeneste ble å bestå av... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvor lenge i forveien sender de ut innkalling: fikk utsettelse til '09 på grunn av lærlingtiden, når kan jeg regne med å høre fra de? Endret 2. februar 2009 av Cerb89 Lenke til kommentar
akle Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei! Jeg har litt lyst til og være i forsvaret i et til to år etter VGS. Etter det har jeg lyst til og søke Politi Høyskolen. Har tenkt litt på UB, Befalsskole og MP, men er åpen for det meste. Hva er mest relevant i forhold til at jeg vil søke PHS senere? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 MP vil vel være det jeg synes er mest åpenbart, uten at jeg kan mye om likhetene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei!Jeg har litt lyst til og være i forsvaret i et til to år etter VGS. Etter det har jeg lyst til og søke Politi Høyskolen. Har tenkt litt på UB, Befalsskole og MP, men er åpen for det meste. Hva er mest relevant i forhold til at jeg vil søke PHS senere? Etter hva jeg hører fra politistudenter er alle disse relevante, men man skal visstnok stille litt sterkere med befalsskole i sekken. (dette er bare basert på det jeg har lest. Jeg har ingen erfaringer selv). Jeg skal også søke PHS, og satser på enten befalsskole eller MP, mest sannsynlig sistnevnte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 MP-linjen på FTBS, kanskje? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal inn nå i Luftforsvaret, rekrutt på Madla 24 mars. Men får ikke vite hvor jeg skal videre samme hvor mye jeg spør, er det noe nytt eller? Har som mål å komme meg i noe av betydning, og har sinnsykt lyst til å inn i Basesett II. Men leste i stad at de kun hadde opptak av rekrutten i januar og juni (hvis ikke jeg misforsto), er det noe sjangse for meg da tro? Vil isåfall prøve å komme meg på noe annet liknende. Har viljestyrken og stå-påviljen, men trenger litt trening fortsatt Gjør så godt jeg kan, hehe. Noe spesielt som skjer i mars på Madla av muligheter forøvrig? Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 MP-linjen på FTBS, kanskje? Hvor/hva er FTBS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 MP-linjen på FTBS, kanskje? Hvor/hva er FTBS? Forsvarets tekniske befalsskole på Sessvollmoen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis man blir kalt inn i August, når er man ute igjen da? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Min erfaring er at du dimmer 1-4 uker før du skal. Vi dimma to uker før tiden, mens en kompis av meg dimmet 4 uker før tiden. Jeg var i HV og han var i Hæren (PBN). Så om du drar inn i August, så dimmer du sikkert i Juli neste år. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå for tiden dimmer en mellom 3 og 5 uker før tiden i hæren ja. For et par år siden dro en jo hjem flere måneder før tiden, men den tiden er over. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som har tjent førstegangstjenesten sin i GSV? Søkte meg dit, og regner med at jeg kommer inn dit da jeg har hørt at det er mangel på folk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå