aklla Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tror å huske at vi var rundt 20 stk jeg. Ble delt opp i to grupper, en som tok "testen" mens den andre halvdelen satt å ventet på de forskjellige intervjuene. Så bytta vi. Når du kommer har lite og si. Ble aldri klok på rekkefølgen de brukte. Tror de brukte en slags militær form for alfabetisk rekkefølge når jeg var på sesjon. Var mye surr der. er ikke noe eget militært alfabet. er vel tilfeldig valgt rekkefølge ut fra programmet som de henter data fra. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 For folk som er i militæret, eventuelt trener opp før innrykket, kunne det vært smart å tatt en kikk på denne artikkelen: http://www.iform.no/pub/art.php?id=1238 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du mener det er mange som slanker seg i forsvaret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De fleste går vel opp i vekt. I Sjøforsvaret er vel snittet 2 kg i pluss etter førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du mener det er mange som slanker seg i forsvaret? Jeg mener det er mange som driver med fysisk aktivitet i forsvaret, og er opptatt av å ta vare på kroppen. Ergo er dette interessant lesning. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) høhø. Blir imponert om noen tipper hvor mye jeg gikk opp på 12 mnd i forsvaret! Et hint er at jeg gikk ned 16 t/uka med trening etter jeg kom inn. Endret 16. september 2008 av espennyh Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 høhø. Blir imponert om noen tipper hvor mye jeg gikk opp på 12 mnd i forsvaret! Et hint er at jeg gikk ned 16 t/uka med trening etter jeg kom inn. Siden du gir utrykk for at det er endel så satser jeg på rundt 7-8 kilo Er jo mange steder hvor er det lite fyfo og aktivitet og da går man fort opp noen kilo. Med god mat blir det fort ett par til ekstra. Men nå skal man også huske på at muskler veier mer enn fett og dermed går man også opp i de mest operative avdelingene også. Men til syvende og sist, så syns det er for lite fysisk aktivitet i forsvaret. Min oppfatning er at man bli kjørt hardt i rekrutten, men så dabber det av etterhvert. Håper jeg blir kjørt hardt hele tiden når jeg skal inn i januar. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 er ikke noe eget militært alfabet.er vel tilfeldig valgt rekkefølge ut fra programmet som de henter data fra. Det jeg mente var at det ikke var noen spesiell rekkefølge. Militær form for alfabetisk rekkefølge=totally random. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal på sesjon klokken 8 om morgenen. Kan jeg forvente å være ferdig før klokken 12? Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal på sesjon klokken 8 om morgenen. Kan jeg forvente å være ferdig før klokken 12? Nei. Regn ikke å være ferdig med rundt 2. Men som du ser i tidlige poster.. Det varierer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal på sesjon klokken 8 om morgenen. Kan jeg forvente å være ferdig før klokken 12? Nei. Regn ikke å være ferdig med rundt 2. Men som du ser i tidlige poster.. Det varierer. Og jeg som trodde det ble en "gratis" fridag Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal på sesjon klokken 8 om morgenen. Kan jeg forvente å være ferdig før klokken 12? Nei. Regn ikke å være ferdig med rundt 2. Men som du ser i tidlige poster.. Det varierer. Og jeg som trodde det ble en "gratis" fridag Nei, men det kan bety starten på noe vannvittig kult! Se det heller på den måten! Lenke til kommentar
Gabriella Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg bare lurer på en ting morra mi finner ikke vaksinasjon kortet mitt...er det veeeldig viktig og ha medP? jeg får vell kanskje henta et nytt hos legen.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Jeg har redigert et par poster og fjernet navn på befal og lignende. Vennligst ikke post identifisering på ansatte her. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Endret 19. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror de brukte en slags militær form for alfabetisk rekkefølge når jeg var på sesjon. Var mye surr der. Heh. Da jeg var på sesjon for mange herrens år siden satt det en fyr med latexhansker og tok i mot urinprøver. Latexhansker var sikkert et smart tiltak, men fyren satt samtidig og gumlet i seg lunchen sin Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg bare lurer på en ting morra mi finner ikke vaksinasjon kortet mitt...er det veeeldig viktig og ha medP? jeg får vell kanskje henta et nytt hos legen.. Det vil jeg ikke tro. Tviler på at det er så mange som har ett veldig oppdatert vaksinasjonskort alikavell, så da hjelper det ikke så mye å ha det med seg. Regner uansett med at du husker de siste vaksinene du har tatt. Siste jeg har tatt var Polio i tiende og BCG i niende. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 er ikke nøye med kortet nei. sikkert greit om du har det, jeg hadde det ikke med og fikk ikke noe problem med det. Lenke til kommentar
marthee89 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 RIP: Har en kamerat som skal til Madla i september/oktober tror jeg det var.. =) Jeeg skal inn i oktober ! Lenke til kommentar
Gabriella Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg bare lurer på en ting morra mi finner ikke vaksinasjon kortet mitt...er det veeeldig viktig og ha medP? jeg får vell kanskje henta et nytt hos legen.. Det vil jeg ikke tro. Tviler på at det er så mange som har ett veldig oppdatert vaksinasjonskort alikavell, så da hjelper det ikke så mye å ha det med seg. Regner uansett med at du husker de siste vaksinene du har tatt. Siste jeg har tatt var Polio i tiende og BCG i niende. er ikke nøye med kortet nei.sikkert greit om du har det, jeg hadde det ikke med og fikk ikke noe problem med det. ahh ok det er bra^^ siden det bare er en uke til jeg skal på Madla ^^ Lenke til kommentar
Løve Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Får alle i Luftforsvaret beret eller er det bare noen utvalgte? Hører nemlig mye forskjellig. Endret 21. september 2008 av Løve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå