3raz3r Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvor lenge kan jeg regne med sesjonsdagen varer? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ca. 08.00 til 14.00, litt avhengig av hvor mange håpefulle som møter opp. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ah faen, nå har jeg bæsja på leggen. Flyet går om et par timer og jeg finner ikke bereten... EDIT: Etter å ha endevendt hele huset, så kommenterer broren min om jeg mener den bereten som stikker opp av lomma mi... FAEN Endret 6. januar 2008 av co2 Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) skal på sesjon imorra (tirsdag), veit ikke helt hva skal gjøre videre så kan jo sikkert være greit å ta et år i millitæret men som brukernavnet mitt tilsier så er jeg ganske lat, så er litt usikker på åssen det kommer til å gå Edit: Leif Endret 10. januar 2008 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hehe, tror INGEN har sluppet militæret bare fordi de sier de er late, så den kan du være trygg på. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hehe, etter å ha sett en tropp som skulle bli sesjonsassistenter rundt om i landet er det ingen tvil om at late folk kommer inn i forsvaret Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 lol , vil inn i militæret så jeg håper bare at jeg ikke har for dårlig syn (usikker på styrke jeg har) jaja, får se imorra hvordan det går Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk endelig kontakt med VO i Værnes som sa at jeg ikke trengte å gjøre noe som helst før jeg kom til HVUV når det gjelder voksenopplæringen, vi kommer til å få alt av nødvendig informasjon og slikt der nede. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 lol , vil inn i militæret så jeg håper bare at jeg ikke har for dårlig syn (usikker på styrke jeg har)jaja, får se imorra hvordan det går Det går nok bra det, så sant du ikke drømmer om å bli flyger Fikk endelig kontakt med VO i Værnes som sa at jeg ikke trengte å gjøre noe som helst før jeg kom til HVUV når det gjelder voksenopplæringen, vi kommer til å få alt av nødvendig informasjon og slikt der nede. Ordner seg det Men, skal du ta eksamen dette semesteret? eller neste? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Blir vel dette semesteret helst, slik at jeg får bli ferdig med det før jeg skal på skolen igjen. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hm, da har man vært på sesjon. Iflg. legeassistenten (som forøvrig var utrolig søt) kunne jeg blitt klassifisert som tjenesteudyktig (kun fordi jeg for to år siden var meget deprimert, sier vel sitt om hvor mange de har å velge av). Da jeg imidlertid ville inn (selv om det ikke finnes garanti), skrev hun opp 7/9 på psykisk helse og ble tjenestedyktig! Woo. Første, andre og tredjevalg mtp. på gren ble sjøforsvaret, luftforsvaret og artilleriet for meg. Fin opplevelse alt i alt, man fikk nok av tid (følte jeg) på de tre prøvene. Fikk 9/9 på både hørsel og syn. Gøy var det. Håper jeg blir innkalt i 2009 Det var kun ei jente på sesjon foruten legeassistenten, av rundt 40 innkalte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde jeg vært smart på sesjon skulle jeg pratet masse bull, fått meg erklært tjenesteudyktig på flekken. Da hadde jeg enda hatt Audi'en min og leiligheten som jeg ikke fikk lån på grunnet militære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg gjorde det, Hyrlen. Slapp hele sulamitten. Så endte jeg opp med to år i grønt allikevel. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg vurderte å spille på beinhinnebetennelsen min, slik at jeg slapp militæret og starte på videre utdanning. Men så havnet jeg i forsvaret, og har over 1 år igjen ;p Endret 7. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg gjorde det, Hyrlen. Slapp hele sulamitten. Så endte jeg opp med to år i grønt allikevel. Men du var jo slik en befaltulling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke i begynnelsen. Jeg har også blitt kjeftet på av tenåringer med stripe. Håper jeg blir skadefri og får kommet meg inn igjen som instruktør på en rekruttskole. Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke i begynnelsen. Jeg har også blitt kjeftet på av tenåringer med stripe. Håper jeg blir skadefri og får kommet meg inn igjen som instruktør på en rekruttskole. Det hadde vært noe det. Det er nok en drømmejobb ja Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg lurer litt på hvordan forsvaret setter opp de forskjellige "sover-rommene", altså hvordan de deler inn hvem som skal hvor osv. Har også et tidligere spørsmål om det vil være noen buss eller lignende som drar fra gardemoen til sessvollmoen ? Mvh Heisau Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tullingen nede på sesjonskontoret oppfordret meg til å søke noe befal-greier før/under førstegangstjenesten. Hvorfor skulle jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 For å få en utfordring? Du trenger ikke å gjøre det. Ta det som et kompliment. Forsvaret faller for mange rare typer, men du virker som en grepa kar. Hvis du ikke interesserer deg for militæret, så tror jeg ikke det hadde vært særlig gøy på befalskole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå