SvennAndre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du er IKKE alene skal jeg fortelle deg. Nesten samtlige i bardufoss kommer til å kaste bort hele lønna på ei helg i tromsø, eller to helger i bardufoss om de er heldig. Håper de satser på utbetaling igjen 1 januar, for å vente til 31 januar kommer til å bli litt drøyt med 2k fra nå til da. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vi har ihvertfall fått beskjed om at lønningen vår kommer den 1. i hver måned, sikkert det samme med dere. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Da får vi sikkert en lønning på 2k den 16.jan, så får vi 4k den 1. feb Heldigvis er jeg halvveis, lei av å jobbe for luselønn.. Bedre betalt i juli! Hjelper på litt at jeg får skatte og feriepenger i juni da Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vi får vel ikke feriepenger av tjenestetillegget vel? Bare kom inn på den tanken, men det høres lite militært ut. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Halvveis her og. Blir fint til sommeren, dimmepenger og gudene vet hva Ikke noe feriepenger nå nei, men alle får jo 130kr dagen, uansett hva man gjør, perm eller ei. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Får ikke feriepenger av forsvaret nei. Men av sivil arbeidsgiver jeg hadde i fjor. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, det var det jeg trodde, men så begynte jeg å lure på om forsvaret gjorde det samme. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er det mulig å bestemme selv når man vil ha perm? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nei, i utgangspunktet ikke. Da må du nok i de fleste tilfeller søke om ekstra perm, og det er ikke akkurat så lett å få til. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan søke om ekstra perm, men ellers er det veldig liten sjanse for at du får bestemme det. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ok. Takk for kjappe svar. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og sjansen for at du får ekstra perm uten noen "viktige" grunner er tilnærmet lik 0. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvordan er det med transport til stedet jeg skal være i førstegangstjenesten? Når jeg kommer fra Tromsø til Trondheim må jeg finne meg tabeller og slikt for å komme meg til Værnes? Kommer garantert til å gå meg vill, nye steder er absolutt hat å navigere seg fram i. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) du må nok navigere deg rundt litt, men det er ikke så veldig vanskelig å finne frem trondheim. husk at du ikke skal av på "værnes", men på "stjørdal", som er stoppet etter værnes. edit: dette gjelder tog, det er satt opp transport fra flyplassen Endret 1. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Flyet lander på Værnes. Når du lander ser du basen tvers over fra flyplassen. Å det er satt opp transport fra flyplassen til basen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Åja, det var hvertfall en lettelse! Du kan vel ikke gi en pekepinne hvor leiren er på gulesider? Fant visst ikke HVUV der, nærmeste jeg kom var "Kirkeveien, 7500 Stjørdal".. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Her: HVUV det er vel ca på oppstillings-plass til tropp 2, kompani B edit: krøllet til med linken Endret 1. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei Skal inn 16. januar til sessvollmoen, går det noe form for buss eller lignende fra gardemoen da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det bare innrykk på GSV én gang i året? Var på sesjon i dag og tror jeg klarte meg rimelig bra. 9 på alt untatt øynene (7,5). Hopper kroppsskalaen over 8, eller har jeg dårligere syn enn jeg trodde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå