SuprG Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Skal inn den 16. januar Er det sånn at jeg kanskje får dekt hotell også? (må reise langt) p.s: første post på side 170. Endret 23. desember 2007 av heisau Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen her som skal inn i CSS da? Bli morro å se det samme vi gikk igjennom for noen mnd siden bli gjennomført på andre, bare i -20/-30 grader Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Skal inn den 16. januar Er det sånn at jeg kanskje får dekt hotell også? (må reise langt) Skal gå greit det, men hør med VPV på forhånd just in case. Og ikke ta den feteste suiten de har Noen her som skal inn i CSS da? Bli morro å se det samme vi gikk igjennom for noen mnd siden bli gjennomført på andre, bare i -20/-30 grader Haha, det skal bli gøy =D Gode muligheter for at de skal ha tre øvelser i rekrutten også, ikke to som vi hadde. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden? Ta taxi, det gjorde jeg. Fikk dekket det også. Koster 500 spenn om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden? Ta taxi, det gjorde jeg. Fikk dekket det også. Koster 500 spenn om jeg husker rett. Ehm, Gardermoen - Rena koster nok myye mer enn 500,- Ta buss fra Gardermoen til Elverum. Fra Elverum til Rena går det ikke buss så seint. Så enten må du ta taxi, eller dra kvelden før. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Wow, da var et 27 timers lueløp/helvetesdøgn/"NKs Aften" avsluttet med mer eller mindre stil. Jeg må feite meg opp i jula, mistet 10 kilo siden 2. oktober. Jeg kan ikke si så mye om lueløpet, men jeg kan linke til artikkelen som kanskje kommer opp på garden.no om en liten stund. Endret 21. desember 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden? Ta taxi, det gjorde jeg. Fikk dekket det også. Koster 500 spenn om jeg husker rett. Ehm, Gardermoen - Rena koster nok myye mer enn 500,- Ta buss fra Gardermoen til Elverum. Fra Elverum til Rena går det ikke buss så seint. Så enten må du ta taxi, eller dra kvelden før. Aah, selvfølgelig. Jeg tenkte på Sessvollmoen. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Skal inn den 16. januar Er det sånn at jeg kanskje får dekt hotell også? (må reise langt) Skal gå greit det, men hør med VPV på forhånd just in case. Og ikke ta den feteste suiten de har Hmm jeg som skulle ta bryllups suiten Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden? Permbussen fra Oslo til Rena går via Gardermoen, om jeg husker rett er den på Gardermoen rundt klokka 23-23:30 (går hvertfall fra Oslo kvart over ti). I hvilken avdeling tjenestegjør du? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden? Permbussen fra Oslo til Rena går via Gardermoen, om jeg husker rett er den på Gardermoen rundt klokka 23-23:30 (går hvertfall fra Oslo kvart over ti). I hvilken avdeling tjenestegjør du? Skal tjenestegjøre hos Piraya, etter å ha vært på Setermoen fram til nå. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden? Permbussen fra Oslo til Rena går via Gardermoen, om jeg husker rett er den på Gardermoen rundt klokka 23-23:30 (går hvertfall fra Oslo kvart over ti). I hvilken avdeling tjenestegjør du? Skal tjenestegjøre hos Piraya, etter å ha vært på Setermoen fram til nå. Stemmer det at Piraya er blitt mer et profesjonelt batteri enn et batteri for vernepliktige? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Stemmer det at Piraya er blitt mer et profesjonelt batteri enn et batteri for vernepliktige? Såvidt meg bekjent er det Piraya en del av QRF-styrkene fra 07/08, og de skulle ikke ta inn vernepliktige i 07... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Stemmer det at Piraya er blitt mer et profesjonelt batteri enn et batteri for vernepliktige? Såvidt meg bekjent er det Piraya en del av QRF-styrkene fra 07/08, og de skulle ikke ta inn vernepliktige i 07... I 07 ja, men '08 skal i alle fall jeg inn. Planen er jo egentlig, at de som skal ned skal bli grenaderer/intops. Men siden det ikke ble nok frivillige så ble blant annet jeg tvangsendt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Okey, nå begynner jeg å lure litt her. Fikk lønning 28 desember, 2k. altså, ganske standar. Men nå etter nyttår skal de begynne å betale en gang i mnd, dvs en utbetaling a 4100kr ca. Vil det si at dette kommer på tirsdag? Noen som vet? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sikkert i midten av måneden en gang, men jeg veit ikke sikkert. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vil det ikke bli på torsdag den 31. Januar? Regner med at det er slutten på måneden og ikke begynnelsen... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Si det, høres sannsynlig ut. Jeg er hvertfall usikker. Kan jo ikke akkurat ringe noen heller nå og spørre. Litt dumt å få 2k nå som mersom skal vare resten av måneden og, til den 31 januar. Det blir litt lite. Endret 30. desember 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kommer ann på hvilken dato de har tenkt til å utbetale penger på Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Likte opplegget med 2k hver 14 dag. Da kan jeg bruke opp alt og fortsatt vite at om 14 dager får jeg påfyll. Nå kommer jeg til å leve luksus i 10 dager og i fattigdom i 20. Dårlig selvkontroll folkens! Endret 30. desember 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå