Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal inn den 16. januar :) Er det sånn at jeg kanskje får dekt hotell også? (må reise langt)

Skal gå greit det, men hør med VPV på forhånd just in case. Og ikke ta den feteste suiten de har :p

 

Noen her som skal inn i CSS da? Bli morro å se det samme vi gikk igjennom for noen mnd siden bli gjennomført på andre, bare i -20/-30 grader :D

Haha, det skal bli gøy =D

Gode muligheter for at de skal ha tre øvelser i rekrutten også, ikke to som vi hadde.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden?

 

Ta taxi, det gjorde jeg. Fikk dekket det også. Koster 500 spenn om jeg husker rett.

 

 

Ehm, Gardermoen - Rena koster nok myye mer enn 500,-

Ta buss fra Gardermoen til Elverum. Fra Elverum til Rena går det ikke buss så seint. Så enten må du ta taxi, eller dra kvelden før.

Lenke til kommentar

Wow, da var et 27 timers lueløp/helvetesdøgn/"NKs Aften" avsluttet med mer eller mindre stil. Jeg må feite meg opp i jula, mistet 10 kilo siden 2. oktober. Jeg kan ikke si så mye om lueløpet, men jeg kan linke til artikkelen som kanskje kommer opp på garden.no om en liten stund. :D

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden?

 

Ta taxi, det gjorde jeg. Fikk dekket det også. Koster 500 spenn om jeg husker rett.

 

 

Ehm, Gardermoen - Rena koster nok myye mer enn 500,-

Ta buss fra Gardermoen til Elverum. Fra Elverum til Rena går det ikke buss så seint. Så enten må du ta taxi, eller dra kvelden før.

 

Aah, selvfølgelig.

 

Jeg tenkte på Sessvollmoen. :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden?

Permbussen fra Oslo til Rena går via Gardermoen, om jeg husker rett er den på Gardermoen rundt klokka 23-23:30 (går hvertfall fra Oslo kvart over ti). I hvilken avdeling tjenestegjør du?

 

Skal tjenestegjøre hos Piraya, etter å ha vært på Setermoen fram til nå.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kommer meg fra Gardermoen til Rena en Søndag, kl.22 på kvelden?

Permbussen fra Oslo til Rena går via Gardermoen, om jeg husker rett er den på Gardermoen rundt klokka 23-23:30 (går hvertfall fra Oslo kvart over ti). I hvilken avdeling tjenestegjør du?

 

Skal tjenestegjøre hos Piraya, etter å ha vært på Setermoen fram til nå.

Stemmer det at Piraya er blitt mer et profesjonelt batteri enn et batteri for vernepliktige?

Lenke til kommentar
Stemmer det at Piraya er blitt mer et profesjonelt batteri enn et batteri for vernepliktige?

Såvidt meg bekjent er det Piraya en del av QRF-styrkene fra 07/08, og de skulle ikke ta inn vernepliktige i 07...

 

I 07 ja, men '08 skal i alle fall jeg inn. Planen er jo egentlig, at de som skal ned skal bli grenaderer/intops. Men siden det ikke ble nok frivillige så ble blant annet jeg tvangsendt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...