Skogslik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jaja, får se om kan lure meg unna militæret da Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Bare gjør det dårlig på sesjon med vilje. Jeg er så (u)heldig at jeg sikkert ikke greier å komme inn om jeg prøvde. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er vansklig å gjøre det dårlig på sesjon med vilje, så det virker overbevisende. Bare si at du ikke vil inn istedenfor. Eller ennå bedre, si at du vil inn, bli kalt inn og bruk hårnett i tjenesten. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) *slettet post* har ingen mening nå, siden den ble flyttet Endret 28. september 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er på Sessvollmoen 9589519[/snapback] OK, pøs på.. Hvordan er det der? Sleng ut både positivt og negativt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hva skal man gjøre på den sesjonen da? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ikke hver bekymret for håret. Sjekk ut Recent Pic Post for å se hvordan håret mitt er. Jeg måtte ikke klippe meg den korte tiden jeg var i militæret. Når jeg kom til Sessvollmoen på rekrutten, skulle bli MP, så fikk de meg til å tro at jeg MÅTTE klippe håret. Løytnanten krevde at alle skulle være skinnet dagen etter på morgenoppstilling. Jeg var eneste som ikke klippet meg, han ble forbanna, men jeg hadde snakket med en annen befal om det, gikk helt fint å beholde håret, så lenge jeg hadde det ovenfor kragen, altså i en ball:P Etter noen dager byttet jeg over til Madla i Luftforsvaret, første troppssjefen min sa var "Ha det i hale, så går det fint". Noen steder er det mer press enn andre steder, men bare snakk med befal så går det fint. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er vel en del som klipper seg fordi det er mer praktisk, langt svett hår er ikke behagelig, og håret blir vel uansett "ødelagt" av hjelmen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Åhfyfaen. Øvelse med beretløp unnagjort. Var ikke klar over at det gikk an å være så sliten Moro å tenke tilbake på i ettertid tho.. Endret 28. september 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Stakan: tusen takk Ble litt roligere nå ja. Så da må man altså ikkje klippe håret, bare dem som kommer til og presse på om det men eg gjir meg ikkje på slikt! Lenke til kommentar
dekoder Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er på Sessvollmoen 9589519[/snapback] OK, pøs på.. Hvordan er det der? Sleng ut både positivt og negativt. 9591915[/snapback] Jeg trives i alle fall godt. Bra treningsmuligheter og grei mat. Velferden er grei den også, men jeg har hørt at den er mye bedre mange andre steder. Har ikke vært på noen andre garnisoner, så jeg har ikke det helt store sammenligningsgrunnlaget. Hva skal du på Sessvoll da? Noe spesielt du lurer på? Lenke til kommentar
dekoder Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ikke hver bekymret for håret. Sjekk ut Recent Pic Post for å se hvordan håret mitt er. Jeg måtte ikke klippe meg den korte tiden jeg var i militæret. Når jeg kom til Sessvollmoen på rekrutten, skulle bli MP, så fikk de meg til å tro at jeg MÅTTE klippe håret. Løytnanten krevde at alle skulle være skinnet dagen etter på morgenoppstilling. Jeg var eneste som ikke klippet meg, han ble forbanna, men jeg hadde snakket med en annen befal om det, gikk helt fint å beholde håret, så lenge jeg hadde det ovenfor kragen, altså i en ball:P Etter noen dager byttet jeg over til Madla i Luftforsvaret, første troppssjefen min sa var "Ha det i hale, så går det fint". Noen steder er det mer press enn andre steder, men bare snakk med befal så går det fint. 9595002[/snapback] Var du på MP-innrykk i juli i år? Tropp en eller to? Er da ingen som krever at du skinner deg der. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg var der en veldig veldig kort periode i januar. Jeg fant ut at man ikke måtte klippe seg, men de fikk oss til å tro det. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 gjelder å kjenne reglene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg trives i alle fall godt. Bra treningsmuligheter og grei mat. Velferden er grei den også, men jeg har hørt at den er mye bedre mange andre steder. Har ikke vært på noen andre garnisoner, så jeg har ikke det helt store sammenligningsgrunnlaget. Hva skal du på Sessvoll da? Noe spesielt du lurer på? 9597409[/snapback] Jeg skal være på Gardermoen i nesten 2 år nå, og kommer da til å være en del på sessvollmoen.. All den "grønne tjenesten" min skal foregå der Bare lurer av den grunn, kommer sikkert til å være der en del utenom det også, i og med at det visstnok er dødt på Gardermoen millitære luftstasjon på ettermiddag og kveldstid. gjelder å kjenne reglene. 9598260[/snapback] Sant. Befalet prøver seg på "alle skal være kortklippet".. Men for de som absolutt ikke vil finnes det alternativer. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Åhfyfaen. Øvelse med beretløp unnagjort. Var ikke klar over at det gikk an å være så sliten Moro å tenke tilbake på i ettertid tho.. 9595727[/snapback] Slapp jeg Men når jeg kom i vedlikeholdshallen og det var sånn sermoni hvor dere stod med feltjakka på feil vei, og jeg stod der i m98 og så ut som en anna kokkelure, så var det synd at jeg ikke var med. Du så sikkert oss, vi gikk og labba rundt og hjalp til med ting. men faen, jeg har fortjent beret! Var med å tømte bc posene Samt vaska en MB og en lastebil, og mye mer, så den dagen fikk jeg jobba litt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har man beretløp i heimevernet? Det hørtes spennende ut etter litt googling. Rart at jeg ikke hadde hørt om det, bare 3 mila, men hvis beretløp er 5 mil så burde det være bedre kjent... Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heimevernet har ikke beret. Ergo ingen beretløp. Beretløpet er ment å skulle være litt hemmelig. Man vet aldri når det starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heimevernet har ikke beret. Ergo ingen beretløp.Beretløpet er ment å skulle være litt hemmelig. Man vet aldri når det starter. 9598812[/snapback] Heimevernet har ikke beret? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Og på HVUV er det beretløp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå