aklla Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvor jeg skal?Skal til Værnes til vinteren, og så etter det blir jeg vell overført til HV-07... Men hvis det var hvor jeg kunne tenke meg utenlands så må det vell være Nord-Afghanistan... Btw. ikke mye rambo i reddot, han tar jo alt fra hofta uansett... Prøver bare å komme i det 21. århundre 9157147[/snapback] den filmen er fra værnes... btwm rambo skyter gjerne med store automat-våpen, som du faktisk skal skyte fra hofta, ihvertfall med MG, usikker på om det er slik med alle, men regner med det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skal du knatte avårde med AG'en på full faen må du ha den på hofta og, støtte over den med venstre arm så recoilen ikke flerrer våpnet oppover Det er hvertfall en metode, sikkert den for nybegynnere. Fins sikkert flere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Men en annen ting, gidder jo ikke å ha bilen stående hjemme i 12 mnd. får men dekket noe av utgiftene ved det? hvis ikke så er det like greit å ta den med oppover... 9157314[/snapback] Hvis du har/hadde bruk for bil jobbsammenheng, men jeg som tidvis pendler i helgene fikk ikke støtte siden det gikk buss. Bare som en liten opplysning tar den bussen 6timer i tillegg må jeg ha en ekstra overnatting grunnet fergeavganger om jeg skulle ha tatt den. Med bil tar det ca 3timer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Skal du knatte avårde med AG'en på full faen må du ha den på hofta og, støtte over den med venstre arm så recoilen ikke flerrer våpnet oppover Det er hvertfall en metode, sikkert den for nybegynnere. Fins sikkert flere. 9157603[/snapback] det var ikke det vi gjorde med AG`n men, vi hadde den på vanlig måte, og plaffet på flerskudd(full auto), tror det er mye bedre når man bare har 20 skudd i magasinet... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Okey, men jeg så det bruket hos hv-ungdom skit, altså ikke årntlig militær, selv om det var skarpt. Finner vel mer ut av det om noen uker når det blir "ordentlig" Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det noen som har en liste over "priser" på TS? Lurer på å ta med meg noen ting hjem når jeg dimmer Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er vel ingen automatvapen man faktisk skal skyte med fra hofte. Men gjerne liggende eller fastmontert som er tingen. Men det finnes metoder for a skyte iallefall litt presist annet en de nevnte. For a skyte staende flerskudd kan man bare ta reima og losne den fra kolben og sta pa enden sa gar ikke vapenet oppover;) Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Max Manus skriver i sine bøker om en instruktør som skulle vise hvordan en skyter fra hofta. Kulene gikk i hytt og pine, og Max Manus valgte heller å skyte fra skuldern siden han da hadde kontroll på det hele. Jeg regner med at Max Manus visste hva han skrev om. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Man kan jo selvsagt skyte fra hoften, men det er jo helt idiotisk å gjøre det. I militæret fikk vi en liten "demo" av skyting fra hoften med MG-3, og selv med en som holdt fast skytteren ble det vill spredning, og kun skyting i bursts. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Folk som tror de vet alt om våpen etter å ha abonnert på Guns'n'Ammo og sett mange rambo-filmer vil ikke jeg havne i troppen til for å si det sånn. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Bare å lene seg litt forover når man skyter auto med AG3, er ikke så mye rekyl i den. Men hjelper mye å skyte raske bursts Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Men MG-3 skyter dobbelt så fort. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Noen som klarer å skyte en lang MG-3 bust stående fra skuldra? Endret 29. juli 2007 av Liestöl Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen som klarer å skyte en lang MG-3 bust stående fra skuldra? 9164690[/snapback] I slutten av videoen kan du se det. Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Haha rått! For dei som klarer det må jo Ag-3 være barnemat? Men sant, den er jo ganske tung, så det hjelper nok mye, men sterk må man være uansett... Et spørsmål til her: Bruker HV 40mm granatkaster? Der det noe man kan søke om å få kurs på, eller er det den som har minst lyst på den som får den? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 HV bruker AG-3, kommer du på skarpskytter-troppen tror jeg du får skyte med MØR, men ikke forvent noe annet en AG-3 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er det ikke glock for noen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er det ikke glock for noen? 9166083[/snapback] har hørt at skarpskytter-troppen har glock, men vet ikke Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg tenkte på den granatkasteren man putter under forskjefte på Ag3en... Rart at dei ikke brukte den, men jaja jeg ville ikke hatt den. Agen er tung nok som det er Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er det ikke glock for noen? 9166083[/snapback] Min onkel har glock fra HV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå