Djengo^^ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 da har jeg bestemt meg for hva jeg vil satse på i min førstegangstjeneste. Utskrevet befalkurs (vakthold og sikring) Lenke til kommentar
GjermundG Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 er nettopp det jeg ikke vil, å bli dimittert eller havne i noen form for administrajons-og-divere-stilling! 9086086[/snapback] Hvis du er skadet har du vel ikke så mange valg? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) da har jeg bestemt meg for hva jeg vil satse på i min førstegangstjeneste. Utskrevet befalkurs (vakthold og sikring) 9099351[/snapback] Dette har jeg også tenkt på. Noen som vet hvordan mulighetene for videre karriere i forsvaret er når man har tatt dette? Og om det er mulig med utenlandstjeneste? Endret 19. juli 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) det er mulig med utenlandstjeneste. og du kan verve deg som vakt eller en slags vaktsjef på flyplasser i landet etterpå. edit: skal du inn nå til søndag eller mandag? madla? Endret 19. juli 2007 av Djengo^^ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 det er mulig med utenlandstjeneste. og du kan verve deg som vakt eller en slags vaktsjef på flyplasser i landet etterpå. edit: skal du inn nå til søndag eller mandag? madla? 9102752[/snapback] jeg skal ikke inn før neste år jeg Men har begynt å tenke en del på det, så må finne ut mest mulig om det. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bardufoss er farlig område fortida.. fleste som eg kjenner her lider av akutt dritetrang ei stund etter dei har vert å ete i Messa.. er du tilbake fra perm, og eter i messa, så er du garantert å bli dårlig i magen. for ei stund sia, så var så og sei samtlige båser på kasserna opptatt av folk som hadde vondt i magen. life is great aint it? får håpe det er bedre til meir folk kjem hit. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Det er kanskje skifte av kokkefolk nå i sommer? Endret 20. juli 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 håper det..er nok ikkje berre brødet som er mygla der oppe. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bardufoss er farlig område fortida.. fleste som eg kjenner her lider av akutt dritetrang ei stund etter dei har vert å ete i Messa.. er du tilbake fra perm, og eter i messa, så er du garantert å bli dårlig i magen. for ei stund sia, så var så og sei samtlige båser på kasserna opptatt av folk som hadde vondt i magen. life is great aint it? får håpe det er bedre til meir folk kjem hit. 9110178[/snapback] har spist dær ett helt år nå, ikke vært plaget i hele tatt, svært få jeg kjenner osm ahr det også. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 åh? merkelig.. vi har hatt endel problem siste 1.5mnd omtrent. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som er Skarpskytter i militæret? Synest dette ser tøft ut, Noe å anbefale? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg startet i skarpskyttertroppen, men ble desverre overlfyttet! Skarpskytter er absolutt noe å anbefale! Du får glock, mauser og skyte med MØR. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Bardufoss er farlig område fortida.. fleste som eg kjenner her lider av akutt dritetrang ei stund etter dei har vert å ete i Messa.. er du tilbake fra perm, og eter i messa, så er du garantert å bli dårlig i magen. for ei stund sia, så var så og sei samtlige båser på kasserna opptatt av folk som hadde vondt i magen. life is great aint it? får håpe det er bedre til meir folk kjem hit. 9110178[/snapback] har spist dær ett helt år nå, ikke vært plaget i hele tatt, svært få jeg kjenner osm ahr det også. 9110837[/snapback] Betyr det at du er en av kokkene?? Eneste gangen jeg vet jeg er blitt matforgiftet her i Norge var på Jørstadmoen. Det var ingen tvil, for det begynte med at kappløp til toalettene, raskt fulgt av et nytt kappløp til skogs blant de som ikke vant det første kappløpet. Det var den minst miliære "øvelsen" jeg var med på, og ingen påtalte ukorrekt antrekk, mens menige og offiserer løp om kapp. Etterpå lå kokkene tynt an. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) har spist dær ett helt år nå, ikke vært plaget i hele tatt, svært få jeg kjenner osm ahr det også. 9110837[/snapback] Er du gal? De siste 6månende har det vært sånn "uff, ikke middag igjen >_<" Absolutt alt de lager er dårlig, De må ha seriøse problemer med hue sitt de som tilbreder og bestemmer hva vi skal spise... Hva er problemet med å ha litt semiferske brød på mårran? NEI, de skal mugne i minst 2 uker før det serveres. Og middagen er lagd av det samme hver gang, og det er dimmiterte kontigenter med årgang på minst 50år Endret 21. juli 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Herre, dette lover ikke godt. Skal oppover 9. august. Kanskje jeg skal melde meg frivillig som kokk? Grandis og taco hver dag! Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skal inn i Sambandsbataljonen 13. august. Noen aner om det er muligheter for å ta kurs i mattematikk (2MX) og fysikk (2FY)? Kan spare sykt mye tid om jeg får tatt noe under førstegangstjensten. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 da har jeg bestemt meg for hva jeg vil satse på i min førstegangstjeneste. Utskrevet befalkurs (vakthold og sikring) 9099351[/snapback] Dette fikk jeg også anbefalt, og vurderer dette, men vet du hvor lenge man må være i forsvaret da? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Et års plikttjeneste etter endt utdanning. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg endret førstevalget mitt til MP for et par dager siden. Har hørt av en del at det er en av de bedre tjenestene man kan ha der, men at man også må være forberedt på å bli hatet av resten av gutta. Moro. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg søkte selv MP, dog på 2. valg til vanlig millitærtjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå