Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har jeg bestemt meg for hva jeg vil satse på i min førstegangstjeneste.

Utskrevet befalkurs (vakthold og sikring)

9099351[/snapback]

Dette har jeg også tenkt på.

Noen som vet hvordan mulighetene for videre karriere i forsvaret er når man har tatt dette? Og om det er mulig med utenlandstjeneste?

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
det er mulig med utenlandstjeneste. og du kan verve deg som vakt eller en slags vaktsjef på flyplasser i landet etterpå.

edit: skal du inn nå til søndag eller mandag? madla?

9102752[/snapback]

jeg skal ikke inn før neste år jeg :p Men har begynt å tenke en del på det, så må finne ut mest mulig om det.

Lenke til kommentar

Bardufoss er farlig område fortida.. fleste som eg kjenner her lider av akutt dritetrang ei stund etter dei har vert å ete i Messa.. er du tilbake fra perm, og eter i messa, så er du garantert å bli dårlig i magen. for ei stund sia, så var så og sei samtlige båser på kasserna opptatt av folk som hadde vondt i magen. life is great aint it? får håpe det er bedre til meir folk kjem hit.

Lenke til kommentar
Bardufoss er farlig område fortida.. fleste som eg kjenner her lider av akutt dritetrang ei stund etter dei har vert å ete i Messa.. er du tilbake fra perm, og eter i messa, så er du garantert å bli dårlig i magen. for ei stund sia, så var så og sei samtlige båser på kasserna opptatt av folk som hadde vondt i magen. life is great aint it? får håpe det er bedre til meir folk kjem hit.

9110178[/snapback]

har spist dær ett helt år nå, ikke vært plaget i hele tatt, svært få jeg kjenner osm ahr det også.

Lenke til kommentar

9110178[/snapback]

har spist dær ett helt år nå, ikke vært plaget i hele tatt, svært få jeg kjenner osm ahr det også.

9110837[/snapback]

Betyr det at du er en av kokkene??

Eneste gangen jeg vet jeg er blitt matforgiftet her i Norge var på Jørstadmoen. Det var ingen tvil, for det begynte med at kappløp til toalettene, raskt fulgt av et nytt kappløp til skogs blant de som ikke vant det første kappløpet. Det var den minst miliære "øvelsen" jeg var med på, og ingen påtalte ukorrekt antrekk, mens menige og offiserer løp om kapp. Etterpå lå kokkene tynt an.

Lenke til kommentar

9110837[/snapback]

Er du gal? De siste 6månende har det vært sånn "uff, ikke middag igjen >_<"

Absolutt alt de lager er dårlig, De må ha seriøse problemer med hue sitt de som tilbreder og bestemmer hva vi skal spise...

Hva er problemet med å ha litt semiferske brød på mårran? NEI, de skal mugne i minst 2 uker før det serveres.

Og middagen er lagd av det samme hver gang, og det er dimmiterte kontigenter med årgang på minst 50år :realmad:

Endret av zyfah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...