Gå til innhold

Hvorfor valgte du akkurat den rasen?

Anbefalte innlegg

Tauren til Warrioren fordi en venn av meg anbefalte Orc eller Taruen siden jeg skulle være Horde, og Mulgore ser så digg ut + Taruen er størst, digger å være stor (forandring fra det vanlige livet mitt :p).

Troll til Hunteren... Vet ikke egentlig ikke hvorfor. Orcs ser så teite ut fra spille vinkelen når de løper (hverfall i de første levelene) og Tauren hadde jeg allerede.

Undead til Priesten fordi jeg hater religion (spesielt kristendommen) og skulle liksom være evil priest (starta han når jeg kom hjem fra byen en lørdagskveld, pleier å bli skikkelig hissig på religion når jeg drikker :p). Og fordi UD priests er veldig bra til PvP.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dwarf rogue: Fordi jeg ikke antehva klassen egentlig gikk ut på, og de andre kameratene mine hadde valgt de andre klassene. Dwarf var jeg uansett bestemt på å være, har alltid vært det om jeg har kunent velge i spill.

Troll Shaman: Jeg liker ikke taurens sååå mye, og liker troll. Orc er ikke min greie til shaman

Orc warrior: Hva er kulere enn en rasende orc i masse armor som kommer mot deg i en sabla fart?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Valgte warrior fordi flere (som hadde shamans) sa de var den enkleste classen på hele spillet. (med andre ord grei å begynne med)

Jeg mener nå at Warrior er den mest knotete og vanskeligste classen... (har ikke spilt hunter og priest)

enig med deg der om at warr er knotete....og de som sier warriorens jobb er enklest...ja det er alltid dritlett å holde aggro :nei: hvertfall når 30andre gjøver løs på samme mobben

Lenke til kommentar

Warlock:

1) Fordi jeg er den rasen som har de kuleste spellene og kuleste looken.

2) Fordi jeg har de kuleste petene.

3) Fordi jeg skader mest i raids og har mye hp.

4) Fordi jeg kunne levle fort.

5) Fordi det er få av oss, og blir dermed med unik og får omtrent dobbelt så fort items i MC/BWL som feks rogues og mages.

6) Fordi jeg har den kuleste mounten.

Alliance:

7) Fordi de jeg kjente var alliance.

Human

8) Fordi vi ser best ut i felheart.

Edit: Nr. 1, 2, 6 og 8 er subjektive meninger for de som skulle protestere.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Ne Rogue, fordi jeg skulle være orginal :roll: Var vel fordi jeg syns gnome og dwarf ikke akkurat er rogue materiale og human blir for kjedelig. Å Ne er så flotte og høyreiste, i motsetning til de krokryggete horde gutta...

Ally tok jeg fordi Guildet valgte det, selv om jeg hadde lyst til å være en Orc Warrior :cry:

Lenke til kommentar

Ja da fikk jeg meg dette spillet jeg og. Å jeg digger det! Har sittet siden kl 2100 og spillt i strekk, blitt level 5 snart 6 allerede. Jeh valgte Night Elf som Priest, ikke noe spesiel grunn. Mener og huske priest var bra. Night elf fordi jeg digger alver :p Så langt så kult å jeg gleder meg til jeg kommer lengere inn i spillet.

Lenke til kommentar

Human, Paladin.

Fordi jeg digger konseptet med en "hellig kriger" som sloss for alt som godt og for alle som er i nød.

Synd de er ubernerfa, men de får vist "dev love" i de neste patchene, fikk nettop en ny spell "Hammer of Wrath" som ligner på noe ranged execute opplegg, KONGE.

Så til dere shamans (nerfja) som tenker at det er bare å sette earthbind og spring å heale når dere er under 20% : Gank this!

Endret av Sarion
Lenke til kommentar

Valgte human fordi at jeg innerst inne verdsetter utseende mest av alt! Og pga at når jeg skal leve meg inn i et spill, så må jeg spille en person som kunne vært meg selv.

Har også en dverg som ALT, men det er mest bare som en dårlig spøk...(og pga at dverg har +5 på gun).

Lenke til kommentar

Main: Dwarf Rogue, fordi dverger faktisk er helt (stein)rå!

NE er uaktuelt siden det går 10 på dusinet av dem på min server, humans er kjedelige og gnomes lager ekle, små feminime lyder når de sloss. Hadde dog ikke betydd så alt for mye, hvis jeg skulle hatt en female char... men det bler isåfall ikke en rogue.

Alt: Orc Warrior, fordi det eneste jeg har problemer med som rogue er warriors, og hvis de i tillegg er orcs... ja da er det kveld...

edit: la til litt

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Gnome rogue - escape artist (som endelig fungerer igjen) og fordi det er så sykt rått å smelle ned en tauren warrior som er 5 ganger større enn deg. Alternativet var Human, men siden Perception breaker stealth, ble det gnome. Praktisk å komme seg ut av Frost Nova og hamstring. Vet ikke om den fjerner Frost Shock tho, selv om tooltip er "Escape the effects of any immobilization or movement speed reduction effect." - Frost Shock, Cone of Cold og Frostbolt er visstnok ikke movement speed reduction effects. Jeg har ikke fått testa sistnevnte spells enda, gårdagen gikk med til Zul'Gurub

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...