Zippio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 NE priest på grunn av Shadowmelt som har redda meg et par ganger når noen tror oom mener out of mobs nei er nok fordi eg synes dei ser kule ut, og eg ville ha NE mount Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tauren! Kodo er såå fine, de ser ut som beltevogner av kjøtt der de buldrer avgårde på skrå. Skulle ønske du kunne få ekstrautstyr til kodos, som høyt styre, lykter og sissybar. Og så frynser fra styret! Harley Hoofson! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Skulle ønske du kunne få ekstrautstyr til kodos, som høyt styre, lykter og sissybar. Og så frynser fra styret! dribble.gif Harley Hoofson! Hehehe.. Drit bra :!: Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dwarf fordi jeg alltid har likt å være dverg i warhammer, rollespill og andre pc rpg'er arrrgghh, hvorfor er det ingen som quotet dette og spør er du dverg? bare tulller altså Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) valgt orc fordi jeg er stor fan av Thrall og Rexxar rogue valgte jeg frodi det er kult:P edit: leif Endret 13. september 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
csboy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gnome fordi jeg synes de var tøffe, men nå liker jeg undead best Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dwarf fordi jeg alltid har likt å være dverg i warhammer, rollespill og andre pc rpg'er arrrgghh, hvorfor er det ingen som quotet dette og spør er du dverg? bare tulller altså er ikke det nei har bare alltid likt livsstilen, utseendet og historien til alle fantasy dverger (de med langt skjegg som ikke finnes altså, ikke de små gnomeliknende folka som finnes i RL ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Valgte human paladin fremfor dwarf paladin fordi jeg syntes at det var finere med humans. Angrer litt på det nå, men det er ikke være enn at jeg overlever. Forøvrig har jeg vel en alt. fra samtlige races, men favorittene må vel være tauren og humans, mens night elves og troll er de to jeg misliker mest. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 gnome warlock fordi han er så søt <3 Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 humans rocker da! De er i hvertfall penest, snakker om damene. Mulig de fleste synes nightelf er finere, men jeg synes ikke akuratt lilla hud er så fint. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 humans rocker da! De er i hvertfall penest, snakker om damene. Mulig de fleste synes nightelf er finere, men jeg synes ikke akuratt lilla hud er så fint. Hvis man hadde fikset fjeset og tettet igjen "åpningene" på UD så hadde damene der hatt den beste kroppen. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Da jeg startet med WoW ville jeg være en Dwarf Warrior.. GIMLI!! Men så testa jeg en Tauren Druid, som bare var det feteste jeg har sett. Men ettersom alle venna mine spillte Alliance, startet jeg en NE Druid. Men jeg må påstå at NE er mye mindre kul enn Tauren! Tauren er sterk rett og slett, NE er feminin. Edit: Ja også er Kodo ekstremt tøff! Endret 14. september 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er night elf, grunnene er at jeg digger alver i diverse spill/bøker/filmer, sabers er fine dyr å ri på også skulle jeg være druid på alliance, og hadde ikke så mange andre valg:P Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Mine characters var: NE fury- Warrior, pga fin shadowmeld og +1 % dodge, pluss at jeg elsker Teldrassil (female fordi males ser ut som Michael Jackson) Troll Shaman fordi 1: RP guilden min krevde troll og 2: jamaica-aksent (ja, EasyMode er morsomt) Human Paladin.. fordi jeg måtte prøve bubblehearthene edit: nfre Endret 14. september 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) UD Rogue grunnet WotF som nå er nerfa ville kunne bruke leather og gjøre mye dps. das var das...l Edit: Glemte fetest mount, var iallefall... Endret 14. september 2005 av Sprayer Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) UD femle Kuleste casting styles, WotF (smooth før nerf) ville se ut slik som alle andre! (neida =P ) Ser både god og ond ut lang underwater breathing tid_ hadde en flykt en gang med 4 alliance i hælene, etter fire min traff jeg vannet, etter 6 min døde den siste av dem. Skjedd 1 gang. Verdt det? Absolutt =) Rå mount uten å måtte være xalted Endret 14. september 2005 av genesis Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 akurat startet meg en ud rogue de er så dritfete Lenke til kommentar
Horghen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tauren warrior på grunn av dansinga Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tauren warrior på grunn av dansinga den dansen er konge :!: Lenke til kommentar
arlion Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Egentlig en ganske enkel grunn I betaene spillte jeg horde, totalt sikkert 6 måneder, ville være druide og valgte da alliance siden jeg ikke orka horde igjen. female druid ser også best ut i cenarion! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå