værdama Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vagte human female pågrunn av at syntes det passer til mage.. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Human fordi det passet Warrior bra, i ettertid angrer jeg på at jeg ikke valgte Gnome. Pga. Escape Artist. innrøm at du har sett en film der en gnome tanker onyxia Har ikke det, men har sett MT2 i guildet, på Onyxia (Som da er Gnome) Lenke til kommentar
bjs Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 gnome warrior, er jo akkurat som jet li eller jackie chan, liten, tynn mann men f som han slår fra seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 NE Druid, jeg valgte NE fordi tauren er ekle å styre. Monsteret forsvinner jo inni deg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 jeg har en troll female rogue Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er Tauren Shaman, fordi taurens er så barske og har store mounts. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Valgte warrior fordi flere (som hadde shamans) sa de var den enkleste classen på hele spillet. (med andre ord grei å begynne med) Jeg mener nå at Warrior er den mest knotete og vanskeligste classen... (har ikke spilt hunter og priest) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ingenting er så barskt som dwarf. Rett og slett derfor. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dwarf er små Alver er store Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dwarf fordi jeg alltid har likt å være dverg i warhammer, rollespill og andre pc rpg'er Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jeg valgte Night Elf Hunter Valgte Night elf pga kallenavnet mitt Méndel ville vært mitt alvenavn i LOTR verdenen ( Tok en test en gang for gøy ) Valgte hunter pga jeg likte å temme dyr i forrige online spill (Star Wars Galaxies) og angrer ikke, hunter er utrolig gøy å spille og er god i instances. Kan ikke forstå hva folk har imot huntere egentli :S edit: Skrivefeil Endret 23. august 2005 av Meendel Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Troll priest pga: Look, jeg skiller meg ut (10% av prestene på serveren er undead), liker raptors bedre og troll har jo bare best stemme. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Troll priest pga:Look, jeg skiller meg ut (10% av prestene på serveren er undead), liker raptors bedre og troll har jo bare best stemme. High-five! Troll priest er saker. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 min shaman/hunter og rogue er orc: alltid likt orc best(warcraft og mange andre spill). så valget var meget enkelt.. så ikke en gang på de andre rasene når jeg lagde min første cha.. min mage: eneste grunnen er at orc ikke kan være mage og liker ikke troll:/ Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Human fordi jeg ville være som Arthas tror jeg Lenke til kommentar
czr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Main char min er en UD priest. UD /flirt "Once you go dead, you never go back" Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Human, fordi jeg alltid har spilt human i mmorpg spill Paladin valgte jeg dels fordi guilden trengte det, og dels fordi paladin historien er interessant. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tauren fordi de har svære horn. hehe. Neida. Syns de har litt mer "personlighet", hvis jeg kan kalle det det, enn de andre. Mange er sikkert uenig i det, men det skal de få lov til å være. Jeg digger uansett kua mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå