gregas Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hei, Sendte denne mailen til DELL men fikk tilbake svar om at de ikke har support på sånne saker. Kan noen hjelpe meg med denne ? > Problem: Datamaskin > Operating System: Windows XP > Error Text: MULTIPLE_IRP_COMPLETE_REQUESTS > > ***STOP > > 0X00000044 > (0X85CBD930, 0X00000D61, 0X00000000, 0X00000000) > Problem Description: Jeg får stadig denne feilmeldingen da jeg slår på CAPS LOCK når jeg spiller Flight Simulator 2004 og når jeg gjør andre ting på dataen. > Hva betyr dette ? > Trouble Shooting Steps: Har lastet ned alle tilgjengelige oppdateringer fra windows update, unntatt SP2, da maskinen fungerer ikke i det hele med SP2 innstalert. Har de nyeste driverne fra ATI. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Se om noe av dette kan hjelpe deg: (resultat av et raskt søk i google) http://www.techseekers.net/modules.php?nam...viewtopic&t=700 http://www.wd-3.com/archive/registercontext.htm Lenke til kommentar
gregas Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Vel, fant ikke så mye om akkurat det problemet jeg har, nemlig at jeg får dette opp kun når jeg trykker på CAPS LOCK på tastaturet. Jeg vet ikke om dette kan ha noe med skjermdriveren å gjøre.... da jeg ikke har opplevd dette før. Muligens med ny skjerm, da jeg har byttet skjer fra LCD til CRT for ca 3 mnd siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå