Gå til innhold

Neverwinter Nights

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor fan av RTS-spill, som for en stund siden (var vel rundt mai måned) leste noen artikler om Dungeon Siege. Dette er jo ikke et strategispill, men etter å ha spilt demoen mintes det allikevel såpass om RTS at det apellerte til min kresne spillsmak. Jeg nølte lenge med å kjøpe det, i "frykt" av at det ville bli slått ned i støvlene av Morrowind 3 Neverwinter Nights. Men jeg slo til og kjøpte det i Danmark (der er standardpris for nye spill 400kr). Var det lurt? Ikke at jeg kan gjøre noe med det, men jeg har ennå ikke prøvd Morrowind eller NwN.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, om det var lurt? er vel et litt for subjektivt sp.mål. for oss å svare på det...det kommer jo helt ann på om du liker spillet eller ikke...også er det ikke som om du ikke kan kjøpe andre spill utenom da... :smile:

men Dungeon Siege var moro det...single player vet jeg ikke, vi startet rett på MP, og det var ok det, som diablo i multiplayer da det kom, vi satt i flere dager...men det er oss...

NWN er laget for multiplayer bare så det er sagt...Morrowind naturligvis for single player...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...