TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeez, de fucka ikke konserten. (De forsatte og spilte) De tullet litt med Maiden, akkurat som andre band blir tullet med. Whut? Er Maiden for hellige til å bli tullet med? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeez, de fucka ikke konserten. (De forsatte og spilte) De tullet litt med Maiden, akkurat som andre band blir tullet med. Whut? Er Maiden for hellige til å bli tullet med? nei, men egg er i det drøyeste laget, imo. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Joda, denne spøken gikk muligens for langt. MEN: Den ødelagte ikke konserten, Iron Maiden spilte visstnok knallbra hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 så du syntes det hadde vært festelig om du hadde betalt for en konsert, gledet deg til den, og når den endelig er så blir bandet du har betalt for å se bombadert med egg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Joda, denne spøken gikk muligens for langt. ^^^^ Men likevel, bandet gjorde sitt. Hadde jeg gått til konsert så hadde jeg vært der for å høre på den gode musikken de spilte, og om de var fulle i egg eller ikke er irrelevant. Og om de så tok så så ekstremt nær av det så hadde det vært DET jeg hadde irritert meg over, at de hadde vært så jævla selvhøytidelige... (Ok, egg kan jo tolkes litt nedvergende, men hvis man ser at det er en spøk så takler man det) EDIT: Etter å satt meg mer inn i saken legger jeg meg flat Endret 1. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Egg var no ein ting, kontinuerlig strømkutt og avspilling av ein tape med ozzy chanting hindra at konserten gjekk sin fulle gang, og det var andre episoder og. Synd at fansen ikkje fekk sjå Maiden på sitt beste, men faktumet at dei leverte opp til det som var mulig står stor respekt av! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Egg var no ein ting, kontinuerlig strømkutt og avspilling av ein tape med ozzy chanting hindra at konserten gjekk sin fulle gang, og det var andre episoder og. Synd at fansen ikkje fekk sjå Maiden på sitt beste, men faktumet at dei leverte opp til det som var mulig står stor respekt av! absolutt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Egg var no ein ting, kontinuerlig strømkutt og avspilling av ein tape med ozzy chanting hindra at konserten gjekk sin fulle gang, og det var andre episoder og. Synd at fansen ikkje fekk sjå Maiden på sitt beste, men faktumet at dei leverte opp til det som var mulig står stor respekt av! absolutt! tror de fleste ville gått av scenen etter det der. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 ...kontinuerlig strømkutt og avspilling av ein tape med ozzy chanting hindra at konserten gjekk sin fulle gang, og det var andre episoder og.... Hmm, ok dette har ikke jeg fått med meg. (Beklager) Å ta av strømmen og den slags er selvfølgelig langt langt over streken. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 No problemo! Her er forøvrig eit statement frå Iron Maiden. Viktig med alle fakta på bordet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hmm, ok dette har ikke jeg fått med meg. (Beklager)Å ta av strømmen og den slags er selvfølgelig langt langt over streken. da er vi enig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva har Ozzy med dette her å gjøre forresten? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva har Ozzy med dette her å gjøre forresten? Blir for naivt og tro at han ikke hadde noe med saken å gjøre, dessuten så har nok Sharon nevnt på det for Ozzy, og da burde han ha stoppet henne, på en måte eller en annen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva har Ozzy med dette her å gjøre forresten? Blir for naivt og tro at han ikke hadde noe med saken å gjøre, dessuten så har nok Sharon nevnt på det for Ozzy, og da burde han ha stoppet henne, på en måte eller en annen. Ehm, nei. Du fikk kanskje ikke med deg at Steve Harris personlig ba om unnskyldning til Ozzy i San Bernardino for Bruce Dickinson sin oppførsel under Ozzfest denne sommeren og at han og bandet var flaue av sangeren sin? Men tydeligvis var ikke dette godt nok for heksa Sharon. Kort oppsummert: Bruce Dickinson er en idiot, resten av Maiden er kule folk og Sharon er en enda større idiot enn Dickinson. Ozzy har fint lite å gjøre med dette selv. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hva har Ozzy med dette her å gjøre forresten? Blir for naivt og tro at han ikke hadde noe med saken å gjøre, dessuten så har nok Sharon nevnt på det for Ozzy, og da burde han ha stoppet henne, på en måte eller en annen. Ehm, nei. Du fikk kanskje ikke med deg at Steve Harris personlig ba om unnskyldning til Ozzy i San Bernardino for Bruce Dickinson sin oppførsel under Ozzfest denne sommeren og at han og bandet var flaue av sangeren sin? Men tydeligvis var ikke dette godt nok for heksa Sharon. Kort oppsummert: Bruce Dickinson er en idiot, resten av Maiden er kule folk og Sharon er en enda større idiot enn Dickinson. Ozzy har fint lite å gjøre med dette selv. <3 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Les posten min engang til Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Les posten min engang til Gjort det flere ganger nå. Den er fortsatt like meningsløs. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Stakkars Maiden... Å så synd på gladkristengutta. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kort oppsummert: Bruce Dickinson er en idiot, resten av Maiden er kule folk og Sharon er en enda større idiot enn Dickinson. Ozzy har fint lite å gjøre med dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå