Acrid Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det blir råtne tomater på Manowar neste uke! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette må være forumets teiteste tråd og du er en stor julenisse! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette må være forumets teiteste tråd Sier Julenissen med Jesusnisse. Skjønner ikke hva som er galt med denne tråden, den tar for seg et viktig tema. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 den tar for seg et viktig tema. Og det viktige temaet er? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 den tar for seg et viktig tema. Og det viktige temaet er? Uakseptabel oppførsel fremfor titusenvis av fans? Du burde lese tråden før du poster... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Grunnen er at tråden er fyllt med: "Maiden pwnz. Ozzy er dum" og "Ozzy er tøff. Maiden Sux" Hardcore-fansen til maiden syter om hvor fælt dette var og hvor forferdelig ozzy-gjengen oppførte seg. Men hva er det som er så stort. Maiden fikk et par egg på seg. So what? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Grunnen er at tråden er fyllt med:"Maiden pwnz. Ozzy er dum" og "Ozzy er tøff. Maiden Sux" Hardcore-fansen til maiden syter om hvor fælt dette var og hvor forferdelig ozzy-gjengen oppførte seg. Men hva er det som er så stort. Maiden fikk et par egg på seg. So what? Handler om respekt for band, ville du likt noen hoppe på din bibel, kaste egg på brodern' din eller ødelegge en fest for deg? Hvis du liker dette, så skal jeg bøye meg i støvet, men, detta handler om at det ikke er akseptabelt å ødelegge en konsert bare pga. at Bruce kom med et par kommentarer om Ozzy (You'll never see Maiden on MTV, Hear them on US raido, certiainly never on a reality show, osv.) Syter ikke, det er meningsyttring og irritasjon mot idioti, og trenger ikke være en hardcore Maiden fan for å syntes Ozzy gjengen sin oppførsel er idiotisk, mange folk dro på Ozzfest, tom. helt fra Europa for bare å se Maiden spille, men så får de det ødelagt av en gjeng narkovrak? Nice. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ødelagt? Spilte de ikke da? De fikk bare litt ekstra for pengene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ødelagt? Spilte de ikke da? De fikk bare litt ekstra for pengene Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvilken storm i hvilket glass med hvilken våt substans? Egg? OHNOES Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 den tar for seg et viktig tema. Og det viktige temaet er? Uakseptabel oppførsel fremfor titusenvis av fans? Du burde lese tråden før du poster... Er kødding noen stor nyhet? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 den tar for seg et viktig tema. Og det viktige temaet er? Uakseptabel oppførsel fremfor titusenvis av fans? Du burde lese tråden før du poster... Er kødding noen stor nyhet? ...Når måtte ting være nyheter for å diskuteres? Vet ikke helt hva jeg skal svare på posten din egentlig... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hmmm... Denne ser ut til å ha gått rimlig langt off topic. Jeg er dog litt usikker på hva topic måtte være. Trådstarter stilte et enkelt spørsmål, som riktig nok inviterte til synsing og dermed krangel. Jeg vet ikke om vi kan anse det som besvart, eller om det er noe mer å si om saken...? Hvis noen kan bringe denne tråden tilbake på sporet så skal den få leve litt til. Kanskje får den også en liten opprydning. Mere OT diskusjon folk imellom blir ikke godtatt. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tja, spørsmålet til trådstarter er vel egentlig besvart. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vi fikk en rapportering som sa noe sånt som "rydd, men vær så snill å ikke steng". Derfor spør jeg. Hvis noen har synspunkter på det kan de sende meg en PM, så vi ikke fyller tråden med slikt. Dersom diskusjonen er død og jeg ikke hører noe gidder jeg ikke bruke tid på den... Geir Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vel, jeg syntes Osbournes bør bli straffet for det de gjorde og fansen få pengene tilbake for en ødelagt konsert, det burde forøverig være tilbake betalt av Ozzy & Co. Kanskje det står til skrekk og advarsel for neste gjeng med idioter som vil ødelegge konserter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Vel, jeg syntes Osbournes bør bli straffet for det de gjorde og fansen få pengene tilbake for en ødelagt konsert, det burde forøverig være tilbake betalt av Ozzy & Co. Kanskje det står til skrekk og advarsel for neste gjeng med idioter som vil ødelegge konserter. enig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Vi gjør som i matematikken. Iron Maiden/Ozzy = Sux/Sugent Skal man finne U her, må man trylle. Iron Maiden*Ozzy/Sugent=sux Men over til topic. Ozzy er dum. Maiden er dumme. PUNKTUM. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ozzy er dum. Maiden er dumme. PUNKTUM. joda sant det. maiden var dumme som kritiserte ozzy, og ozzy\sharon er dum/dumme som fucka konserten for fansen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 "The Osbournes" er den mest tragiske familien jeg vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå