Gå til innhold

Ozzy og Iron Maiden krangler?!

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen er at tråden er fyllt med:

"Maiden pwnz. Ozzy er dum"

og

"Ozzy er tøff. Maiden Sux"

Hardcore-fansen til maiden syter om hvor fælt dette var og hvor forferdelig ozzy-gjengen oppførte seg. Men hva er det som er så stort. Maiden fikk et par egg på seg. So what?

Lenke til kommentar
Grunnen er at tråden er fyllt med:

"Maiden pwnz. Ozzy er dum"

og

"Ozzy er tøff. Maiden Sux"

Hardcore-fansen til maiden syter om hvor fælt dette var og hvor forferdelig ozzy-gjengen oppførte seg. Men hva er det som er så stort. Maiden fikk et par egg på seg. So what?

Handler om respekt for band, ville du likt noen hoppe på din bibel, kaste egg på brodern' din eller ødelegge en fest for deg?

Hvis du liker dette, så skal jeg bøye meg i støvet, men, detta handler om at det ikke er akseptabelt å ødelegge en konsert bare pga. at Bruce kom med et par kommentarer om Ozzy (You'll never see Maiden on MTV, Hear them on US raido, certiainly never on a reality show, osv.)

Syter ikke, det er meningsyttring og irritasjon mot idioti, og trenger ikke være en hardcore Maiden fan for å syntes Ozzy gjengen sin oppførsel er idiotisk, mange folk dro på Ozzfest, tom. helt fra Europa for bare å se Maiden spille, men så får de det ødelagt av en gjeng narkovrak? Nice.

Lenke til kommentar
den tar for seg et viktig tema.

Og det viktige temaet er?

Uakseptabel oppførsel fremfor titusenvis av fans?

Du burde lese tråden før du poster...

Er kødding noen stor nyhet?

...Når måtte ting være nyheter for å diskuteres?

Vet ikke helt hva jeg skal svare på posten din egentlig...

Lenke til kommentar

Hmmm...

Denne ser ut til å ha gått rimlig langt off topic. Jeg er dog litt usikker på hva topic måtte være. Trådstarter stilte et enkelt spørsmål, som riktig nok inviterte til synsing og dermed krangel. Jeg vet ikke om vi kan anse det som besvart, eller om det er noe mer å si om saken...?

Hvis noen kan bringe denne tråden tilbake på sporet så skal den få leve litt til. Kanskje får den også en liten opprydning. Mere OT diskusjon folk imellom blir ikke godtatt.

Geir :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg syntes Osbournes bør bli straffet for det de gjorde og fansen få pengene tilbake for en ødelagt konsert, det burde forøverig være tilbake betalt av Ozzy & Co. Kanskje det står til skrekk og advarsel for neste gjeng med idioter som vil ødelegge konserter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...