Gå til innhold

Ozzy og Iron Maiden krangler?!

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle band gjør slikt med supportbandene sine på ett eller annet punkt i en turne. Det er rituale å kødde med support. Folka i Metalium tapet en svær dildo i toppen av mikrofonen like før supportbandet gikk på scenen, så han måtte stå og hyle inn i dildoen. Nightwish la pølser og ris på trommesettet så trommisen ble sittende og hamre med ris hoppende overalt. Det finnes UTALLIGE andre historier. Maiden har sikkert gjort sine stunts de også. Det er stort sett helt vennlig "mobbing", ikke noe annet, og noe alle supportband kan forvente mot slutten av en turne. Folk som stormer nakne inn på scenen med bløtkaker osv. Har sett mye rart på DVD'r.

Man får en ganske sær humor når man ser de samme trynene dag ut og dag inn på turnebuss i månedsvis.

Hvis dere driver og "mister respekten" for Ozzy&Co pga dette, har dere isåfall mistet respekten til hvert eneste metalband i verden som har hatt band med seg på tur. Det er rituale, og har vært i minst 30 år :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Med den handlingen vi så fra Osbourne familien her på Maiden konserten, mistet jeg all respekt for dette narkovraket og hans disfunkjsonele barnehage, aldri har vært hørt om dårligere og mer uprofosjonell oppførsel.

Ødelegge for flere titalls tusen fans med slik idioti. Jeg er stolt av at Maiden spilte vidre selv om de måtte overleve uholdbar oppførsel.

For å si det på godt norsk, Brenn.

Edit:

BiTex , det er forskjell på å legge ris på trommesettet og å kaste egg, slå av PA, prøve å ødelegge stemmningen. Men Maiden spilte hardt og aggresivt tilbake, noen påstår at de aldri har spilt så bra som de gjorde den dagen.

Edit:

Skriveleif, uprofosjonell mobbet ut "u"'en først i ordet :(

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
måtte ozzy brenne evig!

Slenger meg på der head. ;)

Jonki: Fortsatt har du han som avatar :roll:

og hva er ditt problem med det? jeg er ikke en person som skifter avatar opptil flere ganger i uka.

Nei, nei. Men hvorfor ha et avatar av en fyr du ikke har respekt for...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Sharon Stone mislikte sterkt Iron Maiden-vokalist Bruce Dickinsons morsomheter på ektemannen Ozzy Osbournes bekostning.

:ermm:

Lenke til kommentar
Med den handlingen vi så fra Osbourne familien her på Maiden konserten, mistet jeg all respekt for dette narkovraket og hans disfunkjsonele barnehage, aldri har vært hørt om dårligere og mer profosjonell oppførsel.

Ødelegge for flere titalls tusen fans med slik idioti. Jeg er stolt av at Maiden spilte vidre selv om de måtte overleve uholdbar oppførsel.

For å si det på godt norsk, Brenn.

:yes:

- Etter 30 år i bransjen og etter å deltatt på hundrevis av konserter, har jeg aldri sett noe så motbydelig og uprofesjonelt som det som skjedde den kvelden, skrev Smallwood i pressemeldingen.

:yes:

Lenke til kommentar

Jeg gir egentlig blanke, jeg digger både Maiden og Ozzy. Musikken er knallbra uansett hva de måtte finne på på scenen :) Det er forresten litt forståelig, Dickinson fortalte vitser om Ozzy's alder flere ganger på hver eneste konsert under turneen. Da bygger man opp til bråk til slutt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...