Gå til innhold

vil finne et nytt sted å farme alene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er lvl 16 necro med mest på blood og death magic.

Du kan ta necrid norseman med henc, utenfor bergen hot spring men åleine neppe ;)

hehe kan ikkje ta så mange alene i det hele tatt :D

Necro har vel bra self-healing hvis jeg ikke tar helt feil..? Isåfall burde det gå fint å ta ham alene. Det gjelder bare å finne de rette skills, så kan man gjøre det meste.

Lenke til kommentar
Du klarer vel fint å heale deg selv om du med Life Siphon, kaster Blood renewel på deg selv og bruker Vampiric Gaze. Så tar du damage-spellsene dine...burde gå tror jeg :thumbup:

Veit ikkje heilt necrid er på lvl 18 og du burde IKKJE være borti

"radaren" til rangerene :)

Lenke til kommentar
Ja da var protective bond "NERFED", så solofarming med monk ble plutselig 10x vanskeligere. Forbannede ArenaNet, jeg lagde meg en monk kun for dette ene formålet, nå blir det aldri UW-farming på meg. 50 timer totalt bortkastet. ()/#¤%

Neeei..!

 

Pokker, jaja, da får jeg vende tilbake til healing. Det er moro det og :)

Lenke til kommentar
Du klarer vel fint å heale deg selv om du med Life Siphon, kaster Blood renewel på deg selv og bruker Vampiric Gaze. Så tar du damage-spellsene dine...burde gå tror jeg :thumbup:

Veit ikkje heilt necrid er på lvl 18 og du burde IKKJE være borti

"radaren" til rangerene :)

Dette må jeg prøve, prøve meg litt fram med forskjellige skills så går det vel til slutt på en måte. Men eg klarer sikkert å aggroe de rangerene hehe :whistle:

Lenke til kommentar
Ja da var protective bond "NERFED", så solofarming med monk ble plutselig 10x vanskeligere. Forbannede ArenaNet, jeg lagde meg en monk kun for dette ene formålet, nå blir det aldri UW-farming på meg. 50 timer totalt bortkastet. ()/#¤%

Fullt mulig fremdeles, må bare tenkte litt selv for å få det til, om du ikke vil vente et par uker til noen som greier det gidder å poste en build.

Lenke til kommentar
Fullt mulig fremdeles, må bare tenkte litt selv for å få det til, om du ikke vil vente et par uker til noen som greier det gidder å poste en build.

Nå tenker jeg i all hovedsak på UW-farming, og det kan jeg ikke skjønne at kan være mulig nå uten Protective Bond. All annen farming klarer jeg fint med min W/Mo.

 

Rett meg så gjerne hvis jeg tar feil nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...