[FaLcOn] Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 skal kjøpe meg en bæreveske (ryggsekk) til pcn min.. blir så travelt om jeg skal gå å bære på den vesken jeg har. Har en Fujitsu Siemens Amilo A1630 15.4.. passer den til alle slags bærevesker de seller på komplett.no ? eller er det forskjellige størrelser ? Hva passer til min pc eventuelt ? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er mange tråder om akkurat dette emne. Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Er mange tråder om akkurat dette emne. nei var faktisk ingen tråder som dreide som om akkurat dette.. Om du mener på det kan du vel prøve å ta et søk selv å gi meg linken eventuelt.. For jeg finner ingenting.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 om du søker etter poster, husk å sette at du vil ha poster eldre enn 30 dager. Søkemotoren gir automatisk kun poster fra siste 30 dager om du ikke endrer dette manuelt. Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Var på siba i dag og kjøpte DENNE for 399,-. Den skal passe til pcer opptil 15,4". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå