thomasr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hadde det vært snakk om flaks i Røkkes tilfelle ville han aldri klart å balansere så nært kanten gjennom så mange år, og ende opp med vanvittige suksesser over hele linjen. Mannen er intet mindre enn et finans- og ledelsesgeni med en enorm arbeidskapasitet. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hadde det vært snakk om flaks i Røkkes tilfelle ville han aldri klart å balansere så nært kanten gjennom så mange år, og ende opp med vanvittige suksesser over hele linjen. Mannen er intet mindre enn et finans- og ledelsesgeni med en enorm arbeidskapasitet. jo, men da også utrolig mye flaks. ingen kan nekte for at fyren er et geni heller da Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hadde det vært snakk om flaks i Røkkes tilfelle ville han aldri klart å balansere så nært kanten gjennom så mange år, og ende opp med vanvittige suksesser over hele linjen. Mannen er intet mindre enn et finans- og ledelsesgeni med en enorm arbeidskapasitet. jo, men da også utrolig mye flaks. ingen kan nekte for at fyren er et geni heller da Menne.... han har visst ikke TJENT noe særlig penger siden han kom tilbake fra Amerika med fiskemillionene sine. Og det er en stund siden... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hadde det vært snakk om flaks i Røkkes tilfelle ville han aldri klart å balansere så nært kanten gjennom så mange år, og ende opp med vanvittige suksesser over hele linjen. Mannen er intet mindre enn et finans- og ledelsesgeni med en enorm arbeidskapasitet. jo, men da også utrolig mye flaks. ingen kan nekte for at fyren er et geni heller da Menne.... han har visst ikke TJENT noe særlig penger siden han kom tilbake fra Amerika med fiskemillionene sine. Og det er en stund siden... Har du noen tall på det? Kjell Inge Røkke er i dag verdt 8,2 milliarder kroner Endret 4. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ...om ikke mer, og det aller meste av dette har han tjent i løpet av det siste året. Han har fått enorme tapsprosjekter til å bli finansielle suksesser av gedigne dimensjoner, for eksempel Philadelphia-verftet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hadde det vært snakk om flaks i Røkkes tilfelle ville han aldri klart å balansere så nært kanten gjennom så mange år, og ende opp med vanvittige suksesser over hele linjen. Mannen er intet mindre enn et finans- og ledelsesgeni med en enorm arbeidskapasitet. jo, men da også utrolig mye flaks. ingen kan nekte for at fyren er et geni heller da Menne.... han har visst ikke TJENT noe særlig penger siden han kom tilbake fra Amerika med fiskemillionene sine. Og det er en stund siden... Har du noen tall på det? Kjell Inge Røkke er i dag verdt 8,2 milliarder kroner Dette er selvfølgelig bare noe jeg har hørt av noen som har hørt det av noen som vet, men en ting er jeg sikker på: For ett-to år siden var det en liste i avisa over formue, gjeld etc, og der virket det som om Røkkes formue og firmaer minus gjeld lå på rundt 2 mrd.... Men mulig han har gjort mye bra siden det... Uansett, i aksjeverdenen gjelder det å ha litt flaks og en del kunnskaper, og det er ikke noe alle kan ha... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Røkke driver først og fremst med ledelse og finans, ikke aksjer. Og ja, han har tjent det aller meste av det han har nå i løpet av det siste året, det er først nå han har fått strukturen i selskapene til å bli bunnsolid, og resultatene begynner å komme. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Røkke var jo nær konkurs for et par-tre år siden. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Røkke var jo nær konkurs for et par-tre år siden. donald trump og.. og han er ikke akuratt det i dag. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Leste i avisa her om dagen, en normann som hadde aksjer for 128mill som han lurte på å selge. Blir ikke han norges rikeste mann da? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Leste i avisa her om dagen, en normann som hadde aksjer for 128mill som han lurte på å selge. Blir ikke han norges rikeste mann da? hvorfor blir han norges rikeste mann? Endret 6. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fordi han da vil ha over 128millioner kroner? Er ikke helt sikker for jeg leste ikke hele artikkelen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er da mange folk i norge som har mer enn 128 millioner kroner... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 sorry tenkte feil. Tenkte dollar eller noe Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fordi han da vil ha over 128millioner kroner? Er ikke helt sikker for jeg leste ikke hele artikkelen. Mener du 128 millioner eller 128 milliarder. Uansett om det er aksjer eller cash, formuen blir jo den samme, selv om det nødvenigvis ikke blir skattet likt som formue. 128 millioner kan jo ikke være Norges rikeste. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg skrev tidligere Kjell Inge Røkke er i dag verdt 8,2 milliarder kroner 8,2 milliarder kroner er verdt mer enn 128 millioner kroner. Tro det eller ei Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 sorry tenkte feil. Tenkte dollar eller noe .. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 sorry tenkte feil. Tenkte dollar eller noe .. 128 millioner dollar er fortsatt mindre enn 8,2 milliarder kroner. Sikker på at du ikke bare leste helt feil? For å få summen din til å bli mer enn 8,2 milliarder så må man ha en valuta som er verdt 64 kroner Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 SÆVV! Jeg sa jeg tenkte feil. Også sa jeg at jeg tenkte det var dollar ELLER NOE. Sa ikke at det var det jeg tenkte... SØVV! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå