woodchopper87 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Leiesoldat? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Leiesoldat? Ja detjener jo faktisk ganske mye. Men jeg har også hørt at kokkene for US army i Irak tjener vanvittig mye siden det er ganske få som tør å jobbe der. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, for alle irakerne er ute etter kokkene til usa Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, for alle irakerne er ute etter kokkene til usa er du sarkastisk? Eller tror du at ingen av de sivile som jobber for amerikanerne har blitt drept eller kidnappet. Alle som hjelper amerikanerne betraktes som lovlig mål og for en stund siden så ble faktisk en søppeltømmer skutt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "The big idea" er nok å komme på noe selv, starte et eget firma og gjøre noe som ingen har gjort før. Dette gir mange fordeler. Du kan bestemme din egen lønn, og du kan kjøpe ting gjennom firmaet ditt slik at du slipper momsen Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, for alle irakerne er ute etter kokkene til usa er du sarkastisk? No shit Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Skaff deg en siv.ing utdannelse og gift deg med ei/en med samme utdannelse. Det er nok det yrket med høyest stabile lønn. Null problem for to siv.ing folk som bor sammen - tjener godt over millionen da. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ikkje mange tilsette som tener så mykje, men kjenner eit par som har gjort det bra med franchise av kjappmat/kiosk (1-3mill.) Men felles for desse er at det er smarte folk og at dei jobbar i snitt 60 timar i veka med to veker ferie i året. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, man kan tjene en god del på gatekjøkken. Faren til en kompis tok ut 1,5 millioner i fjor, og det ut av en liten kiosklignende sak. Har man god mat spiller størrelsen liten rolle Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, for alle irakerne er ute etter kokkene til usa er du sarkastisk? No shit , Da kan du lese resten av innlegget mitt og huske på at teroristene synes kokkene er lovlige mål. Om du ikke tror det er farlig så kan du dra bort det. Mener å huske at man tjener temmelig bra som vaktmester og at pengene er nesten skattefrie. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ikkje mange tilsette som tener så mykje, men kjenner eit par som har gjort det bra med franchise av kjappmat/kiosk (1-3mill.) Men felles for desse er at det er smarte folk og at dei jobbar i snitt 60 timar i veka med to veker ferie i året. Men merk at en trenger masse penger for å starte egen Franchise - og det er absolutt ikke sikkert at du kommer til å tjene penger på det. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 en kompis jobber på en eller annen svær fiskebåt.. kom hjem med nesten 100k etter 2 måneder. litt OT: hvor søker man slike jobber? helst båter som blir et par måneder ute. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 spør kompisen din? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 spør kompisen din? han har ikke peiling, han fikk den igjennom en annen fyr.. så derfor gikk jeg litt OT for og spørre her Lenke til kommentar
carp Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Som mange andre her sier, så tror jeg trådstarter har helt feil innstilling. Man burde absolutt velge yrke/utdanning etter interesse. Det er ikke bare å surfe seg gjennom en 5-6 års utdanning om du ikke har motivasjon for det. Personlig studerer jeg medisin, men det var ikke primært på grunn av lønna at jeg valgte det (selv om det selvfølgelig er et pluss ). Men poenget mitt er at man starter ikke (i mitt tilfelle) en utdanning på 6 år pluss 1,5 år turnus bare for å tjene mye penger. Det er mye hardt arbeid som man burde trives med! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Uff, jeg begynner å lure litt på hvordan det vil gå med Norge hvis det jeg har lest i denne tråden er representativt for resten av befolkningen. Trådstarter har totalt feil fokus. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dem våkner etterhvert. Ofte "litt" for seint, slik at dem avbryter studiene sine og det hele.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen som vet hvilket lønnsnivå en elektro-ingenør(?) har? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det nok heeelt individuelt ut ifra hvor du jobber.. Jobber du privat og muligens for deg selv og ditt eget firma kan du tjene meget bra.. jobber du for staten er det vel 400-500.000 på toppnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå