plexiknut Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Når min pc starter, får jeg denne beskjeden: Invalid Boot Ini file Booting from C:/Windows Windows starter som normalt, og alt fungerer, men hva er dette? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvis du forteller oss hva som står i boot.ini fila di så kanskje noen kan hjelpe. Ellers kan du ta en titt her f.eks. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;330184 Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) her er en "standard" boot.ini fra Windows XP Proff: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Endret 23. august 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 her er en "standard" boot.ini fra Windows XP Proff: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\Windows="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Hvor finner jeg Boot ini fila mi? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 min datamaskin -> c: -> Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skriv i Kjør på startmenyen: c:\boot.ini Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Skriv i Kjør på startmenyen:c:\boot.ini [boot loader] timeout=4 Dette er hva det står hos meg.. noe som mangler sier du... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det var litt lite i den boot.ini fila. Prøv å legge inn det som Cilleron foreslo så kanskje du blir kvitt feilmeldingen. Alternativt kan du få Windows til å lage fila ved å følge linken jeg oppgav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå