SupremeX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er dette en tråd om vind? Ja. Må jo la folk få lov og mene det de vil da, men å si at 3DD er "MUSIKK", som vår kjære Sverre sier, det er å tråkke over den vel omtalte streken. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hehe, jaja, folk har rett til meninger. (Selv om de i dette tilfellet var feile) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 3 doors down er musikk. Det samme er Westlife, Iron Maiden, Eminem, Nightwish og Morten Abel. Blir like dumt som å si at indisk mat ikke er mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 3 doors down er musikk. Det samme er Westlife, Iron Maiden, Eminem, Nightwish og Morten Abel. Blir like dumt som å si at indisk mat ikke er mat. Men du må innrømme at mange band (og matretter) strekker grensene på den definisjonen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Egentlig ikke. Om folk liker det de hører eller spiser, hvorfor skulle det ikke falle innenfor definisjonen musikk/mat? Fordi musikken har vært på Topp 20? Fordi musikken er laget med synth istedenfor gitar? Fordi maten er tilberedt i mikrobølgeovn? Hvorfor er nettopp din smak den eneste riktige? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 3 doors down er musikk. Det samme er Westlife, Iron Maiden, Eminem, Nightwish og Morten Abel. Blir like dumt som å si at indisk mat ikke er mat. Legg merke til "musikk". wh1te har et poeng. :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 wh1te har et poeng. :!: Egentlig ikke. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 wh1te har et poeng. :!: Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 wh1te har et poeng. :!: Egentlig ikke. Klart jeg har det. Hvorfor er dere så firkantede? Alt som lager lyd er musikk? Hvis jeg tar opp min egen snakking med havet i bakgrunnen, er det musikk da? Er den rå tarmen til en gris, mat? Dere er utrolig trangsynte hvis dere mener det. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 wh1te har et poeng. :!: Egentlig ikke. Klart jeg har det. Hvorfor er dere så firkantede? Square is cool. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kulinger er kule. Agree'd Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Dere misforstår diskusjon totalt. Her skal vi diskutere hva dere synes om disse kule folka som tar over skolegåreden og lager gruppepress og mye dritt. Jeg bryr meg like lite om hva slags musikk folk hører på like my som jeg bryr meg om hva folk liker og ha på brødskiva eller hvilket kjønn de helst vil ha under dyna. Selv om jeg er skeptisk på listepop, så betyr ikke det at jeg setter alle som ser på VG-lista i bås for det, men det finnes folk (som Sverre) som setter oss metall-elskere i bås for at vi hører på metal. Takk, dere kan forsette. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Herregud for en diskusjon! Glad jeg ikke har sånn folk på msn Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Om du hører på Armin van Buuren eller Dimmu Borgir, eller om du spiser kjøttkaker eller wok, musikk er musikk, mat er mat.. Og fotballen er rund, btw.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Sverre! ;D 12-14 år? 11år :!: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Egentlig ikke. Om folk liker det de hører eller spiser, hvorfor skulle det ikke falle innenfor definisjonen musikk/mat? Fordi musikken har vært på Topp 20? Fordi musikken er laget med synth istedenfor gitar? Fordi maten er tilberedt i mikrobølgeovn? Hvorfor er nettopp din smak den eneste riktige? Det er en del band som produserer lyd som er i gråsonen mellom musikk og støy, jeg er helt for støy aggresjon og andre trekk ved mindre melodiøse metal band, men er likevel klar over at det ikke egentlig kan kalles musikk. Henviser til for eksempel: "Master of Rave - Fuck this shit(340 bpm gabber speedcore).XXX" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Musikk = Organisert Lyd DET er definisjonen på musikk, ikke om du liker det eller ikke. (kunsten å sette sammen el. framføre) toner i en estetisk helhet av rytme, melodi og harmoni; tonekunst; komposisjon(er); spill barokkm-, dansem-, folkem-, orgelm-, popm- / undervise i m- / studere m- / høre på, lytte til m- / sette m- til et dikt / norsk m- / klassisk m- / Bartoks m- / sang og m- / med, for full m- med alle instrumenter; av alle krefter / levende m-, se *levende / være, lyde som m- i ørene være, lyde behagelig Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Most def emo. WHERE? WHO? BURN THE WITCH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå