Gå til innhold

Hva synes dere om disse kulingene?

Frohman

Anbefalte innlegg

Jeg satt på msn da den lille motegale, listepophørende og handball-spillende idioten av en "kuling" kom på og slik fulgte diskusjonen (bildet). Ja jeg er KoraX. Så kom jeg over at metal er for folk som ikke har funnet seg selv... da klikka det i huet mitt. Derfor er alt nedenfor sensurert. Hva synes dere om saken? Vi er ikke så mange "keeginger" her på forumet (sett bort fra Jokke, da), så dere er vel litt lei sånne folk dere også?

Mod: Please, ikke steng denne! Jeg vil seriøst høre hva folket har å si.

Bare for å gjøre det klart handler denn tråden om hva dere synes om slike "kulinger".

Larz ;)

Ps: Ikke nå personhets og sånt, vi vil ikke ha den stengt gjør vi? (Det trenger dere ikke å svare på.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ey, larso, du kan ikke regne med at alle har samme musikksmak som deg, og sverre er det vel ikke så mange som bryr seg om?

uansett, la han like det han vil... det bryr ikke deg, hvis han sier noe stygt om din musikksmak vet jeg at du alltid har et godt svar å gi! han har ingen gode argumenter heller...

Lenke til kommentar
Jeg satt på msn da den lille motegale, listepophørende og handball-spillende idioten av en "kuling" kom på og slik fulgte diskusjonen (bildet). Ja jeg er KoraX. Så kom jeg over at metal er for folk som ikke har funnet seg selv... da klikka det i huet mitt. Derfor er alt nedenfor sensurert. Hva synes dere om saken? Vi er ikke så mange "keeginger" her på forumet (sett bort fra Jokke, da), så dere er vel litt lei sånne folk dere også?

Mod: Please, ikke steng denne! Jeg vil seriøst høre hva folket har å si.

Bare for å gjøre det klart handler denn tråden om hva dere synes om slike "kulinger".

Larz ;)

Ps: Ikke nå personhets og sånt, vi vil ikke ha den stengt gjør vi? (Det trenger dere ikke å svare på.)

Hvorfor har du sensurert nicket når det vises i vinduet at det er "Sverre!;D"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...