Frohman Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg satt på msn da den lille motegale, listepophørende og handball-spillende idioten av en "kuling" kom på og slik fulgte diskusjonen (bildet). Ja jeg er KoraX. Så kom jeg over at metal er for folk som ikke har funnet seg selv... da klikka det i huet mitt. Derfor er alt nedenfor sensurert. Hva synes dere om saken? Vi er ikke så mange "keeginger" her på forumet (sett bort fra Jokke, da), så dere er vel litt lei sånne folk dere også? Mod: Please, ikke steng denne! Jeg vil seriøst høre hva folket har å si. Bare for å gjøre det klart handler denn tråden om hva dere synes om slike "kulinger". Larz Ps: Ikke nå personhets og sånt, vi vil ikke ha den stengt gjør vi? (Det trenger dere ikke å svare på.) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hører stort sett bare på nittitallspop osv, og for "oss" er det like irriterende at alle de kule metalfolka hater Britney osv. Om det var det du mente. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vel, det der var sikkert veldig provoserende for deg...Men du må skjønne at det er ikke alle som greier å holde seg like saklig når de skal diskutere Sånne "idioter" ler vi bare av. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Vel, det der var sikkert veldig provoserende for deg...Men du må skjønne at det er ikke alle som greier å holde seg like saklig når de skal diskutere Sånne "idioter" ler vi bare av. Ja hanne, JAAAA! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Nicket ditt skremte meg. Dialekten han Sverre fyren skriver skremte meg mer Endret 23. august 2005 av Pels Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 HOLD DERE TIL EMNE FOR FAEN! *Kom, mod, komme nå!* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Forresten: "Metall er for folk som ikke har funnet seg selv"??? Bos5e, er det deg?! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 HOLD DERE TIL EMNE FOR FAEN! *Kom, mod, komme nå!* ka fan e det med deg, no? Vel, han var jo så ''kul'', 3doors down er ikke verdige nok til å tørke spyttet til james hetfield, lars ulrich, kirk hammet og cliff burton. Robert turiljo, eller hva faen, er en tomsing! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen mener at musikken du hører på er dårlig. Big deal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 psilocybe ... A sight for sore eyes. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Garantert ikke "Søstra" Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ey, larso, du kan ikke regne med at alle har samme musikksmak som deg, og sverre er det vel ikke så mange som bryr seg om? uansett, la han like det han vil... det bryr ikke deg, hvis han sier noe stygt om din musikksmak vet jeg at du alltid har et godt svar å gi! han har ingen gode argumenter heller... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Slike fjortisser pleier da å like "Yo-yo gangstah mothafuckah"-metall, som f.eks Linkin Park, eller Limp Bizkit? Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 alle er ikke like vet du Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er dette en tråd om vind? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg satt på msn da den lille motegale, listepophørende og handball-spillende idioten av en "kuling" kom på og slik fulgte diskusjonen (bildet). Ja jeg er KoraX. Så kom jeg over at metal er for folk som ikke har funnet seg selv... da klikka det i huet mitt. Derfor er alt nedenfor sensurert. Hva synes dere om saken? Vi er ikke så mange "keeginger" her på forumet (sett bort fra Jokke, da), så dere er vel litt lei sånne folk dere også? Mod: Please, ikke steng denne! Jeg vil seriøst høre hva folket har å si. Bare for å gjøre det klart handler denn tråden om hva dere synes om slike "kulinger". Larz Ps: Ikke nå personhets og sånt, vi vil ikke ha den stengt gjør vi? (Det trenger dere ikke å svare på.) Hvorfor har du sensurert nicket når det vises i vinduet at det er "Sverre!;D"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå