War Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Bussran. Her er ranet på min lokalbuss i natt, hvorfor i alledager ga ikke bussføreren full gass da han begynnte å slå? Da hadde raneren falt om , så kunne han bråbremset . Det hadde vært samme prosedyre som i en flykapring, sette på sikkerhetsbelte-lyset så etter 1 min senke flyets nese med 3G så kapreren går i taket og brekker nakken. Endret 23. august 2005 av War Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ja,du har ett meget godt poeng der. Jeg regner med at du har vært i samme situasjon før,og dermed reagert på måten du nevner over her? :!: :!: Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ikke all verden til ax på en buss heller da... men viste ikke at de hadde kamera på bussene.. Supert.! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Mest sansynli gjorde ikke bussjåføren noe motverge fortdi: 1. Raneren var inni bussen allerede. 2. Sjåføren er opplært til å gjøre det ranerne ønsker for å begrense skadene. 3. Mulig sjåføren var redd for at en slik handling ville gjøre raneren enda mere agresiv noe som kunne ha utartet seg til noe mere dramatisk. 4. Kanskje det sto en buss eller bil parkert forran den aktuelle bussen. Who knows? Endret 23. august 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ikke all verden til ax på en buss heller da... men viste ikke at de hadde kamera på bussene.. Supert.! Eh? Er jo standart i alle oslo bussene vertfall.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Rart at ingen prøvde å hjelpe til. Kan hende han hoppet på da bussen var tom, men det har jeg vanskelig for å tro at den er så tidlige på kvelden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Rart at ingen prøvde å hjelpe til. Kan hende han hoppet på da bussen var tom, men det har jeg vanskelig for å tro at den er så tidlige på kvelden. Bussjåføren, som var alene i bussen da gjerningsmannen slo til, forklarte seg i dag i detalj om hva som skjedde. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ikke all verden til ax på en buss heller da... men viste ikke at de hadde kamera på bussene.. Supert.! Eh? Er jo standart i alle oslo bussene vertfall.. nå bor jeg verken i oslo eller tronheim... å jeg viste ikke.... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ikke all verden til ax på en buss heller da... men viste ikke at de hadde kamera på bussene.. Supert.! Eh? Er jo standart i alle oslo bussene vertfall.. ikke i alle,men i de fleste,de nyeste har vel kamera. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det var endeholdeplassen = 0 folk, det er bra med fart på de nyeste bussene, fler enn meg som har halveis trynet når den begynner å kjøre. Men hadde raneren vært utenfor bussen hadde han begynnt å kjøre selv om raneren kunne ha knust alle rutene , da ville han ha tenkt på det. Kanskje buss-kjører er noe for meg. Endret 23. august 2005 av War Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 fler enn meg som har halveis trynet når den begynner å kjøre. Jepp. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det hadde vært samme prosedyre som i en flykapring, sette på sikkerhetsbelte-lyset så etter 1 min senke flyets nese med 3G så kapreren går i taket og brekker nakken. Som oftest truer kaprern med noe, og det å senke flyets nese og oppnå 3G er både farlig for alle i flyet og ikke minst det tar ALT for lang tid. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 En uttalese fra en sas kaptein etter 11 sept, hva han og alle han kjenner ville ha gjort om flyet skulle brukes som /til terror eller kjøre inn i andre. Jeg holder på med ppl-a nå og få et fly i 3 g tar 1 sek . dytte stikke forrover. Heller 200 døde om ingen har på belter enn 2000 som i wtc. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Om jeg hadde vært der så.. BOOM HEADSHOT! Noen som vet hvor i Trondheim dette var? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Om jeg hadde vært der så.. BOOM HEADSHOT! Noen som vet hvor i Trondheim dette var? :!: Too much fps Det kom vel som et sjokk for sjåføren så det var vel derfor han ikke gjorde noe motstand, siden han kan ikke være "klar" hele tiden tilfeldig det kom en raner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dere som snakker om å tryne i bussen. Vel, T-banene i Oslo er klassikere. En uerfaren kjører kommer i 50 km/t inn mot trikkeholdeplassen, og BRÅBREMSER. Folk som ikke har sitteplass faller som fluer. Sannsynligvis for pur faen, men jeg elsker å være med på dominoeffekten. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Må ikke blande tbane og trikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå