Fl@meboy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ja, er det noen som har erfaring med kortet og kan komme med kommentarer til det og jeg har gjerne lyst å høre de da Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 ja, er det noen som har erfaring med kortet og kan komme med kommentarer til det og jeg har gjerne lyst å høre de da 4722535[/snapback] Rivatuner.exe du har 4 pipelines tilgode og 1 vertex eller 2+4 400mhz hvis du er heldig Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vel mitt Gainward Geforce 6800 goes like hell kort er veldig rart. For det første får jeg ikke opp 2skjermer der jeg kan stille på oppløsningen og hvor mangen farger jeg vil ha. Så jeg får ikke dvi til å fungere om det så smalt i hel#¤%. Videre har jeg forferdelig fps i counter strike source, min eldre maskin med radeon 9800pro takler det bedre. Everquest 2 er også et STORT problem, det er så vidt spillbart på det laveste av det lave av innstillinger. Har veldig lyst å sende det inn til komplett å klage, men det yter bra i noen spill, så komplett kommer jo aldri til å finne noen feil, så det blir bare waste og sitte uten pc i et par uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå