SatanClaws Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noe er for varmt... Skjønner det ikke, minnet er kjempe underklokka og greier... Feil i speefan ?? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 dei teperaturene i speedfan bruker av og til å være feil, prøv med et vanlig termometer, men denne posten er feil plasert, egen kategori om Ram/ minne. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 nei det er den ikke, jeg aner ikke om det er minnet eller ikke... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har en temp visning på speedfan som viser -1 grader.....og jeg kan garantere deg at jeg ikke har noe som er så kaldt i min pc. Har du en temp som er helt på jordet, så er sjansen stor for at det er speedfan som ikke kan lese den aktuelle temparaturen. Er du usikker, mål med annet måleinstrument som anbefalt over. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Flyttet fra "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå