Mouser Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nå er jeg lei! Koss har holdt i 3 måneder så er bassen ødelagt, ikke bare skurrer det, men den er nesten borte. jeg vill ha noen ikke lukkede høretelefoner som koss. Hva kan dere anbefale? til rundt 500 kr. Sennheiser px100? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 har ikke tilfeldigvis prøvd å 'åpne' de å ta bort hår, støv o.l ? Går utifra du har prøvd det, men hvis det ikke ble bedre hadde jeg valgt px100 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 De fleste anbefaler Beyerdynamic DT231. Har ikke prøvd dem så skal ikke si noe. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Philips har et godt knippe bra modeller Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Beyerdynamic DT231 er lukkede, syntes de blir for slitsomme å ha på hodet når jeg går. blir vell Px100 ja. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Beyerdynamic DT231 er lukkede, syntes de blir for slitsomme å ha på hodet når jeg går. blir vell Px100 ja. Å, beklager, overså et "ikke" Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei Mouser. Skurring betyr heldigvis ikkje nødvendigvis at dei er øydelagde. Finn ein song med masse bass i og ta på deg headsettet. Imens du høyrer, knipser du hardt med ein finger midt på metallet med KOSS logoen på. Gjennta til skurring er vekke. Har hatt samme KOSS i over 2 år, dette har fungert kvar gong. Dessutan, skulle elementa vere øydelagde er det å gå til butikken du kjøpte dei i og kreve nye element då KOSS opererer med livstidsgaranti. Nettopp dette gjorde eg ein par/tre gonger rett etter eg kjøpte KOSS Porta Pro for første gong. Etter ei stund vart eg lei skiten, feilsøkte og vips *knips*. Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg trodde også min bass var ødelagt til jeg la merke til at små hår lå inntil elementet. Prøv å ta av skumgummien blås vekk hårrester o.l. eller pirk de vekk forsiktig med en pinsett og sett på skumgummien igjen. Jeg skjønte ikke helt hva problemet var i begynnelsen, men begynte å resonnere meg frem til årsaken da problemet oftere var tilstede i tiden etter å ha barbert hodet mitt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå