Cilleron Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) hvordan kan jeg få span-mode? jeg vil ikke ha originaldrivere... etter å ha prøvd originale ATi-drivere ble jeg skuffet over å bare få 60 Hz ved 2560x1024 istedet for 85 Hz ved 2x 1280x1024 btw: jeg har et radeon 9600 PRO@XT Endret 23. august 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Boye Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Et av poengene med CCC - Catalyst Control Center - er vel blant annet kontroll av driverene/skjermkort på et helt annet nivå gjennom plugins/addons, AI etc. For eksempel SPAN. Hvis du hadde kikket på dualhead stickyen, hadde du truffet på denne posten jeg skrev for rundt om et år siden Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) jeg har sett den, men jeg har av en eller annen grunn bedre ytelse av omega-driverene, og vil naturligvis ha disse... hva med refreshrate, må man bare regne med at det blir dårligere? Endret 24. august 2005 av Cilleron Lenke til kommentar
Boye Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tviler på at den blir noe dårligere :!: Sliter du, kjør PowerStrip så overstyrer du uansett. Men SPAN utenom CCC kan du bare drømme om. Lider meg selv igjennom, men synes offeret er verdt muligheten til å ta en span en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå