LowBalls Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 hei, jeg lurer på om det er standar garanti på bærbar? eller varierer det fra butikk til butikk? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ville vel tro at du har minimum forbrukerkjøpsloven. som gir det 2års garanti og 5års reklamasjonsrett hvis jeg ikke tar helt feil?? Personlig liker jeg elkjøp sin trygghets forsikring som gir hjelper deg hvis du skulle ha uflaks å miste maskinen feks. denne forsikringen koster dog noen kr... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 er det noen som vet om man kan få en sånn trygghets forsikring på psdata.no? og eventuelt hvor mye det koster? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 De fleste bærbare har garanti fra produsent på 1-2 år. Uansett har du kjøpsloven som gir deg 2 eller 5 års reklamasjonsrett. En garanti kan bare gå utover de rettigheter du har etter kjøpsloven, dvs reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 er det noen som vet om man kan få en sånn trygghets forsikring på psdata.no?og eventuelt hvor mye det koster? kan jeg få svar på det spm? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvorfor ikke spørre psdata om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå