friskies Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ofte etter jeg har spilt counter strike source så virker ikke internet, jeg må vente flere minutter før startsiden min loades.. Hvis jeg prøver å starte CS:S igjen når det er sånn så finner den ingen servere. Slik var det på min forrige PC også, så jeg mistenker routeren min, en Netopia fra NGT. Noen som vet NOE som helst om emnet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - PC " til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Counter-Strike". Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vel, mange som hatt problemer med routern når de spiller CS, og mp generellt. Jeg vil bare råde deg til å prøve uten router, får å se om det blir bedre. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Mjaaa, men kan ikke koble til internett uten routeren. Alt virker som det skal ellers, både internett/nedlasting og pc`n er helt stabil. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har samme problemet. Eneste jeg kan si er, ha tålmodighet. Lenke til kommentar
Exempt Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg hadde samme problem. Jeg har også samme router fra NGT. Restart routern! Det hjalp iallefall hos meg Lenke til kommentar
friskies Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Ja det hjelper å restarte routeren, men det tar like lang tid som å vente til det går over:) Forsvinner dette hvis jeg kjøper en ny router? Er det vanskelig å konfigurere en router? Edit: Jeg tror det er når du søker etter servere dette intreffer. Endret 24. august 2005 av friskies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå