Edstro Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hei hei! Eg har nå laget meg en server. Også har eg tenkt på og bruke linux siden dette er gratis Eg har tenkt og bruke fedora. Eg er helt totalt nybegynner og har tenkt og teste det på den serveren eg har bygget. Men så har eg jo endel spørsmål Dette trenger eg til fedora: 1. Xampp 2. Mail server m/wemail 3. FTP 4. Fjernstyring fra min windows maskin Har fedora støtte for alt dette?? Eg har en P3 833mhz cpu i serveren med en 80gb harddisk. Og et 64mb skjermkort. Holder dette til fedora? Noen som kan hjelpe meg litt! Endret 23. august 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Fedora har støtte for det du nevner, det eneste du må installere utennom er webmail (f.eks SquirrelMail). Kanskje litt lite minne på skjermkortet (HW din er mer en bra nok) Endret 23. august 2005 av olear Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Men inneholder ikke fedora mail server programm m/webmail? Eller må eg innstallere mail server programm utenom? Endret 23. august 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Fedora inneholder mailprogram, men tror ikke den inneholder webmail. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Ok. Så da legger eg inn et nytt. Og anbefallt er alså: SquirrelMail Er det enkelt og sette opp dette her. Siden eg ska gjer alt fjernstyrt hvordan setter eg opp dette? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ok. Så da legger eg inn et nytt.Og anbefallt er alså: SquirrelMail Er det enkelt og sette opp dette her. Siden eg ska gjer alt fjernstyrt hvordan setter eg opp dette? Ved å lese manualane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå