Midnight_walker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har blitt interessert i anime-musikkvideoer som passer til teksten og som er bra klipt i forhold til musikken! Jeg har og anbefaler disse: Rammstein - Engel (Neon Genesis Evangelion) Rammstein - Feuer Frei! (Gundam Wing) Nightwish - 10th Man Down (Gundam Wing) Noen som veit om flere? Hilsen Simen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Cradle of Filth - Hallowed be thy name Klippene er hentet fra Ninja Scroll - skamkult. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har en del Final Fantasy AMV'er, og noen Naruto...noen er meget bra, andre er sånn passe. Har også lagd noen selv De jeg har er Final Fantasy IX - Enigma - Gravity of Love Final Fantasy IX - Enya - Book of Days Final Fantasy IX - Nightwish - Ever Dream Final Fantasy IX - Tal Bachman - She's so High Final Fantasy IX - U2 - Elevation Final Fantasy 8,9,10 - Nickleback - Hero Final Fantasy - Da Buzz - Alive (selvlagd) Final Fantasy - Savage Garden - Truly Madly Deeply (selvlagd) Final Fantasy - Rammstein - Feuer Frei (selvlagd) Naruto - Evanescence - Going Under Naruto - The Rasmus - In the Shadows Naruto (Haku Tribute) - Matthew Good Band - Weapon Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Fett! Har litt lyst til å lage noen sjøl! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Daft Punk laga en sammenhengende regnefil med diverse videoer fra albumet *sjekke i hylla* Discovery: One More Time Aerodynamic Digital Love Harder, Better, Faster, Stronger Edit: har på feelingen at jeg har misforstått her nå Endret 24. august 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jepp! Det jeg er ute etter er musikkvideoer som er laga av klipp fra anime-serier eller filmer og klipt slik at det passer til musikk og tekst! Altså, jeg er ikke ute etter orginale musikkvideoer, men heller musikkvideoer laga av fans! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Teh http://www.animemusicvideos.org er jo en flott plass å starte Lenke til kommentar
kj3ks Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Naruto - Sasuke Must Die Den er liksom brukt lyden til Romeo Must Die traileren og fått det til å passe med naruto-klipp, sykt fett! Lenke til kommentar
walla Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 love hina, tarzan and jane - toybox. genialt laga, fantastisk lipsynch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå