Torehs Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Hei Jeg kjøpte min Acer Aspire 1962WLMi for litt mer enn en måned siden. Da fungerte alt greit. Nå etter noen skoledager oppdager jeg plutselig en vertikal, tykk stripe nedover skjermen. Se vedlagt bilde. Ved å trykke forsiktig på krysset (bildet) forsvinner bildet. Jeg er sikker på at Pc-en er behandlet skikkelig og ikke er mistet. Jeg bruker vesken som fulgte med min Bergans XO student skolesekk. Hva kan jeg gjøre med det? Hva har jeg krav på? (Pc-en er forsikret) Det hadde vært veldig fint om noen kunne svare! Mvh. Tore Endret 23. august 2005 av Torehs Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Nå er det ikke større men kraftigere og med flimring Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kontakt service. Det er tydelig at noe er galt med pcen din. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er det sånn uansett når du spiller, kjører prog, osv??? Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Er det sånn uansett når du spiller, kjører prog, osv??? Ja, det er det. Jeg får ta meg en tur ned på Elkjøp... Lenke til kommentar
Charmed Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har akkuratt samme problemet eg og på en proview skjerm eg kjøpte hos netshop i juni. Er bare ett ork å tenke på å sende pc`en inn og være uten i x antall uker. Er de noen her som vet om de er skjermen eller dataen de er noe galt med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 kan det være noe med hvor mange Hertz du kjører på den? Har du tukla med det eller noe slikt? Lenke til kommentar
Charmed Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har forsøkt å kjøre med forskjellige fra 60 til 75 men er de samme uansett. Snakket med netshop for godet over en mnd siden og fikk beskjed av dem å flytte mine høytalere lenger fort fra skjermen. Detter ble så gjort 40 cm er avstanden nå men er de samme. Skrev de ikke tidligere men har ett nvidia gf 6600 GT med driver versjon 77.72 Har forsøkt å oppdatere drivere både frem og tilbake men er de samme. Kjører XP pro engelsk og pc`en eg har er testvinneren i mai på din side. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 sjekk kabelen - evnt bestill ny kabel / skjerm fra acer. Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg har nå vært nede på Elkjøp og fått Pc-en igjen. De skulle bestille ny skjerm, så jeg kunne komme ned om en ukes tid å få skiftet skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå